تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

اسکرین شات مک بوک | روش پرینت اسکرین در مک

اسکرین شات در مک بوک

سلام و عرض ادب خدمت همراهان گرامی مک بوک لند در این مطلب در خدمت شما هستیم با آموزش روش اسکرین شات در مک بوک یا پرینت اسکرین در مک بوک. همان طور که می دانید بر روی صفحه کلید مک بوک های اپل، هیچ کلیدی مانند کلیدی که به عنوان پرینت اسکرین در ویندوز وجود دارد، دیده نمی شود. البته در سیستم عامل مک او اس، راهی برای ضبط تصویر از صفحه نمایش. بدون نیاز به نرم افزارهای جانبی وجود دارد اما اکثر کاربران با آن آشنا نیستند. خصوصاً آن دسته از کاربرانی که به تازگی از سیستم عامل مایکروسافت ویندوز به مک رو آورده اند.

پس در این مطلب با ما همراه باشید با آموزش روش اسکرین شات در مک بوک یا پرینت اسکرین در مک بوک .

اسکرین شات در مک بوک از تمام صفحه نمایش

در این روش می توانید از تمام صفحه نمایش. (همانند عملکرد دکمه پرینت اسکرین یا PrtSc در ویندوز) عکس تهیه نمایید. این جا با فشار دادن کلیدهای ترکیبی Command + Shift + 3 می توانید یک عکس کامل از صفحه نمایش بگیرید. این عکس به طور خودکار با نام Picture و با فرمت PNG در. صفحه ی دسکتاپ مک بوک تان ذخیره خواهد شد. در صورتی که بخواهید که عکس صفحه نمایش را در کلیپ برد هم ذخیره کنید؛ می توانید به جای استفاده از دکمه های ترکیبی گفته شده،. از Command + Control + Shift + 3 استفاده کنید. اپل.

اسکرین شات مک بوک | روش پرینت اسکرین در مک

اسکرین شات در مک بوک از قسمت خاصی از صفحه نمایش

برای تهیه ی اسکرین شات فقط از قسمت خاصی از صفحه نمایش،. می توانید از کلیدهای ترکیبی Command + Shift + 4 استفاده کنید. پس از فشار دادن این کلیدها به طور هم زمان، قادر خواهید بود تا با. استفاده از نشان گر موس، چهار ضلع همان قسمتی از تصویر. را که می خواهید عکس بگیرید، مشخص کنید. در مرحله ی بعد، پس از این که موس را رها کردید، از آن ناحیه عکس گرفته می شود. درست مانند روش قبلی، قادر خواهید بود که با اضافه کردن کلید کنترل، آن قسمت. مورد نظر خود را در کلیپ برد خود هم ذخیره نمایید:. Command + Control + Shift + 4

با استفاده از روش های بالا می توانید به راحتی اقدام به تهیه اسکرین شات در مک بوک و یا پرینت اسکرین در مک بوک نمایید.

پرینت اسکرین در مک بوک با استفاده از نرم افزار

با استفاده از نرم افزارهای متعددی می توانید اقدام به تهیه اسکرین شات در مک بوک نمایید. یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه، نرم افزار Snipping Tools است. نرم افزار اسنیپینگ تولز به راحتی امکان تهیه پرینت اسکرین در مک بوک را به شما ارائه می دهد.

5 1 رأی
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها