تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک ۹، واحد ۲۷ | ۴۰ ۲۶ ۸۳۵ ۰۹۳۵

اخبار مک بوک

دنیای تکنولوژی لحظه به لحظه در حال تغییر است. دیوایس‌ها، ابزارها، امکانات و لوازم جانبی که بخشی از زندگی روزمره‌ی ما شده‌اند، ثانیه به ثانیه در حال به روز رسانی هستند و ابزار و امکانات امروز ما، دیگر همانی نیست که سال قبل بود. اخبار مک بوک.

در این صفحه همراه مک‌بوک‌لند باشید با اخبار دنیای اپل.

اخبار مک بوک

اخبار مک بوک

به طور کلی خبر به شیوه های آگاهی رسانی درباره ی تمامی مسائل و موضوعات اطلاق می شود . خبر ها انواع مختلفی دارند. اغلب قدرت ها از اخبار اخبار مک بوک در جهت تثبیت قدرت . حاکمه و تحکیم ایدئولوژی و جهان بینی خود بهره می برند. در این میان اخبار دروغ نقش اصلی را بازی می کند.

اخبار دنیای اپل

اپل یک کمپانی بزرگ تکنولوژیک مستقر در ایالت کالیفرنیا واقع در غرب کشور ایالات متحده است. شهر کوپرنیتو مقر اصلی این کمپانی عظیم است. اخبار مک بوک از این جا به بیرون درز می کند. آن ها متشکل از یک تیم عظیم هستند که برای به دست آوردن بخش بزرگی از بازار با استفاده. از دانش و تکنولوژی تلاش می کنند. سیب گاز زده که نماد این کمپانی عظیم است.

خبر

سیب گاز زده در واقع نمادی است که ریشه ی تاریخی دارد. همیشه در اساطیر فرهنگ ها و ملل گوناگون سیب نماد آگاهی بوده است. داستان های بسیاری ذکر شده است که در واقع اشاره به تلاش برای به دست آوردن اگاهی داشته . و در این داستان ها سیب همواره نماد آگاهی بوده است . بنابراین کالیفرنیا نشین ها در واقع با انتخاب سیب گاز زده به عنوان نماد خود . ادعا دارند که به بخشی از این آگاهی دست پیدا کرده اند.

اخبار مک بوک

پس در این صفحه با ما همراه باشید تا جدید ترین خبرها را با شما در میان بگذاریم. سلام و عرض ادب خدمت همراهان گرامی مک بوک لند.

error: محتوای محافظت شده!