تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک ۹، واحد ۲۷ | ۴۰ ۲۶ ۸۳۵ ۰۹۳۵

خرابی و تعمیرات چیپ گرافیک مک بوک

جهت مشاوره و درخواست تعمیر فوری می‌توانید با شماره ۰۹۳۵۸۳۵۲۶۴۰ تماس بگیرید، در واتساپ. پیام بدهید و یا از طریق فرم زیر، ایراد دستگاه خود را بیان کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. تعمیر تخصصی مک بوک.

خرابی و تعمیر تعمیرات چیپ گرافیک مک بوک

عیب یابی رایگان

تجربه تعمیرکاران متخصص مک بوک لند نشان می دهد که بزرگ ترین ایرادی که در انواع مک بوک ها به وجود می آید، مشکلات چیپ گرافیک مجزا در مدل های ۱۵ اینچ و ۱۷ اینچی این شرکت است. البته در میان این دستگاه ها، این ایراد بیش تر در متوجه مک بوک های تولیدی سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲، به خصوص سال ۲۰۱۱ است؛ به طوری که بعد از تولید مک بوک پرو ۱۵ اینچی، بیش ترین آمار خرابی برای این مدل گزارش شده است.

اعلان فراخوان کمپانی اپل در این زمین کاملاً گویا است: طی این فراخوان، شرکت اپل در خصوص مک بوک های مدل ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ اعلام نمود که درخواست بازگردانی این مدل ها را به مراکز تعمیرات خود دارد تا به واسطه تعمیر چیپ گرافیک مک بوک اقدام به رفع مشکل نموده و یا دستگاه ها را با یک مدل جایگزین، تعویض نماید. تعمیر تعمیرات چیپ گرافیک مک بوک .

علائم خرابی چیپ گرافیک مک بوک ۲۰۱۰

بروز مشکلات مربوط به چیپ گرافیک اپل در مدل های ۲۰۱۰ به این صورت است که کاربر شاهد ایراد ری استارت کردن مداوم دستگاه خواهد بود، تا جایی که اجازه انجام کارهای بسیار سبک را هم نمی دهد. اما خبر بد این است که متأسفانه اغلب تعمیرکاران کم تجربه و یا حتی بی تجربه، ایراد این مدل مک بوک را با مدل های ۲۰۱۱ اشتباه گرقته و باعث ایجاد مشکلات دو چندان چیپ گرافیک می شوند؛ در صورتی که پروسه تعمیر این دو مدل کاملاً با یک دیگر متفاوت است.

رجوع به تعمیرکاران مبتدی یا غیر متخصص برای صاحبان این دستگاه ها یک خبر بد دیگر را هم به راه دارد: در صورتی که این مدل مک بوک ها برای بار اول به درستی تعمیر نشوند، ایراد چیپ گرافیک مک بوک خیلی سریع دوباره خود را نشان می دهد. این موضوع باعث می شود که متأسفانه تعمیر مجدد و صحیح دستگاه هم برای تعمیرکار باتجربه سخت تر از قبل شده و برای کاربر هم هزینه دو چندان شود. تعمیر تعمیرات چیپ گرافیک مک بوک .

اجبار در حذف گرافیک دوم در صورت تعمیر نادرست

یکی از مشکلاتی که در صورت رفع مشکل به صورت نادرست توسط تعمیرکار اولیه رخ می دهد این است که برای تعمیر صحیح دستگاه مجبور خواهیم شد گرافیک دوم را از روی مدار حذف نماییم تا جلوی رخ داد مجدد این ایراد به صورت پیاپی را بگیریم. پروسه یاد شده دارای این مزیت است که مشکل چیپ گرافیک دستگاه مک بوک برای همیشه بر طرف و به درستی تعمیر خواهد شد.

اما چند نکته منفی در این موضوع وجود دارد که می توان به کم تر شدن. قدرت پردازش گرافیک (به واسطه حذف چیپ گرافیک دوم)، بوت نشدن سیستم عامل،. تصویر ندادن روی مانیتور دوم و کم و زیاد نشدن نور صفحه اشاره کرد. بنابراین بهترین. اقدامی که در صورت بروز این مشکل می توان انجام داد این است که با مراجعه به یک مرکز تخصصی،. پروسه تعمیر چیپ گرافیک مک بوک به درستی انجام شود تا با مشکلات بعدی رو به رو نشوید. و هزینه تعمیرات را هم تا حد ممکن پایین بیاورید. خرابی و تعمیرات چیپ گرافیک مک بوک .

خرابی و تعمیر چیپ گرافیک مک بوک های قدیمی تر

البته ایراد یاد شده در مدل های ۱۵ و ۱۷ اینچی تولید سال های. ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ هم دیده شده است، اما بسیار کم تر از تعداد ایراد هایی که در. دستگاه های مدل های سال ۲۰۱۱ میلادی دیده می شود. در این دستگاه ها،. نکته حائز اهمیت این است که به دلیل عدم وجود گرافیک اول (اینتل)، بنابراین امکان. حذف گرافیک معیوب به طور کامل از مدار وجود نخواهد داشت.

نکته امیدوار کننده این است که کمپانی اپل برای رفع این مشکل خیلی. سریع دست به کار شده و اقدام به رفع آن کرد به طوری که. ایراد چیپ گرافیک مک بوک در مدل های جدیدتر رفع گردید. این موضوع باعث شده است تا در دستگاه. های تولید سال ۲۰۱۳ میلادی به بعد، شاهد خرابی های بسیار کم تری نسبت به مدل های. قدیمی تر باشیم. البته هم چنان این ایراد وجود دارد و حتی در مدل های جدید هم. دیده می شود، اما تعداد این خرابی های چیپ گرافیک مک بوک بسیار. کم تر از مدل های قدیمی تر است.

از علایم این چیپ گرافیک مک بوک در مدل های ۱۵ اینچی می توان به. عدم توانایی در لود شدن سیستم عامل، شطرنجی شدن تصویر، سیاه یا سفید شدن. تصویر و نیز ری استارت شدن دستگاه اشاره کرد. در اکثر موارد، کاربران پس از روشن. شدن مجدد دستگاه با صفحه سفید و نوشته های خاکستری (به چند زبان گوناگون). رو به رو می شوند که این نوشته ها در واقع گزارش خرابی دستگاه است.. خرابی و تعمیر تعمیرات چیپ گرافیک مک بوک .

پیشنهاد مک بوک لند

  1. در هنگام خرید مک بوکی که دارای گرافیک مجزا است، از سلامت دستگاه. و تعمیری نبودن چیپ گرافیک آن مطمئن شوید.
  2. در صورت بروز این مشکل، تعمیر چیپ گرافیک مک بوک خود را به. دست متخصصین با تجربه بسپارید تا هم دچار هزینه های اضافی. نشوید و هم با خرابی های بیش تر دست و پنجه نرم نکنید.
  3. در صورتی که اقدام به خرید مک بوک ۱۵ اینچی نمودید که. گرافیک آن حذف شده است، می توانید با مراجعه به مک بوک لند هیچ گونه نگرانی. بابت خرابی مجدد دستگاه خود نداشته باشید، اما باید به نکات. مربوط به اینتلی شدن دستگاه که در بالا اشاره شد توجه فرمایید.
error: محتوای محافظت شده!