تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Adobe Photoshop

ابزار فوق حرفه ای ویرایش عکس و تصویر

دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیمادوب فتوشاپ برای مک بوک Adobe Photoshop 

ابزار فوق حرفه ای ویرایش عکس و تصویر

دانلود ادوب فتوشاپ Adobe Photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار ادوب فتوشاپ Adobe Photoshop یک ویرایشگر گرافیکی شطرنجی است که توسط Adobe Inc برای ویندوز و macOS تهیه و منتشر شده است. در اصل توسط توماس و جان نول در سال ۱۹۸۸ ساخته شد. از آن زمان، این نرم افزار نه تنها در ویرایش گرافیکی شطرنجی، بلکه به طور کلی در هنر دیجیتال به استاندارد صنعت تبدیل شده است. نام این نرم افزار به یک علامت تجاری عمومی تبدیل شده است، که منجر به استفاده از آن به عنوان فعل می شود (به عنوان مثال عکس فتوشاپی، فتوشاپ کردن و…) اگرچه نام ادوب یا ادوبی چنین کاربردی ندارد.

فتوشاپ می تواند تصاویر شطرنجی را در چندین لایه ویرایش و ساخت کند و از ماسک ها، ترکیب آلفا و چندین مدل رنگی از جمله RGB، CMYK، CIELAB، Spot Color و Duotone پشتیبانی می کند. فتوشاپ از فرمت های فایل PSD و PSB مخصوص به خود برای پشتیبانی از این ویژگی ها استفاده می کند. علاوه بر گرافیک شطرنجی، فتوشاپ توانایی محدودی در ویرایش یا ارائه متن و گرافیک برداری (به ویژه از طریق مسیر برش برای دومی) و همچنین گرافیک و فیلم سه بعدی دارد. مجموعه ویژگی های آن را می توان با پلاگین توسعه داد. برنامه های توسعه یافته و توزیع شده به طور مستقل از فتوشاپ که در داخل آن اجرا می شوند و ویژگی های جدید یا پیشرفته ای را ارائه می دهند.

دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

طرح نامگذاری فتوشاپ در ابتدا بر اساس شماره نسخه بود. با این حال، در اکتبر ۲۰۰۲ (به دنبال معرفی مارک Creative Suite)، هر نسخه جدید از فتوشاپ با “CS” بعلاوه یک شماره تعیین شد. به عنوان مثال، هشتمین نسخه اصلی فتوشاپ Photoshop CS و نهم نسخه Photoshop CS2 بود. فتوشاپ CS3 تا CS6 نیز در دو نسخه مختلف: استاندارد و Extended توزیع شد. با معرفی مارک Creative Cloud در ژوئن ۲۰۱۳ (و به نوبه خود، تغییر پسوند “CS” به “CC”)، طرح مجوزهای فتوشاپ به عنوان نرم افزار اشتراک خدمات به نرم افزار تغییر یافت. از نظر تاریخی، فتوشاپ با نرم افزارهای اضافی مانند Adobe ImageReady، Adobe Fireworks، Adobe Bridge، Adobe Device Central و Adobe Camera RAW همراه بود.

در کنار فتوشاپ، Adobe همچنین عناصر فتوشاپ، فتوشاپ لایت روم، فتوشاپ اکسپرس، فتوشاپ فیکس، فتوشاپ اسکچ و فتوشاپ میکس را توسعه و منتشر می کند. از نوامبر ۲۰۱۹، Adobe نسخه کاملی از Photoshop را نیز برای iPad منتشر کرده است، و در حالی که در ابتدا محدود بود، Adobe قصد دارد ویژگی های بیشتری را برای Photoshop برای iPad وارد کند. در مجموع، مارک آنها “خانواده Adobe Photoshop” است. دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم .

تاریخچه

فتوشاپ در سال ۱۹۸۷ توسط دو برادر توماس و جان نول توسعه یافت که در سال ۱۹۸۸ مجوز توزیع را به Adobe Systems Incorporated فروخت. توماس نول، Ph.D. دانشجوی دانشگاه میشیگان، نوشتن برنامه ای در Macintosh Plus خود را برای نمایش تصاویر در مقیاس خاکستری بر روی صفحه نمایش تک رنگ آغاز کرد. این برنامه (در آن زمان به نام Display) مورد توجه برادرش جان، کارمند Industrial Light & Magic قرار گرفت، که به توماس توصیه می کرد آن را به یک برنامه ویرایش تصویر کامل تبدیل کند.

توماس در سال ۱۹۸۸ برای ادامه همکاری با برادرش در این برنامه شش ماه از تحصیل خود تعطیل کرد. توماس برنامه را ImagePro تغییر نام داد، اما نام آن قبلاً گرفته شده بود. بعداً در همان سال، توماس برنامه خود را به فتوشاپ تغییر نام داد و با توزیع نسخه های برنامه با اسکنر اسلاید با تولید کننده اسکنر بارنی اسکان قرارداد کوتاه مدت برقرار کرد. از این طریق “در حدود ۲۰۰ نسخه از فتوشاپ حمل شد.

دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

در این مدت، جان به “سیلیکون ولی” سفر کرد و نمایشی از برنامه را به مهندسان اپل و راسل براون، مدیر هنری در Adobe ارائه داد. هر دو نمایش موفقیت آمیز بود و Adobe تصمیم گرفت مجوز توزیع را در سپتامبر ۱۹۸۸ خریداری کند. در حالی که جان در کالیفرنیا روی پلاگین کار می کرد، توماس در نوشتن کد در آن آربر باقی ماند. ادوبی Photoshop1.0 به طور انحصاری برای مکینتاش در ۱۹ فوریه ۱۹۹۰ منتشر شد. نسخه بارنی اسکان شامل ویژگی های پیشرفته ویرایش رنگی بود که از اولین نسخه حمل شده Adobe سلب شده بودند. کنترل رنگ با هر نسخه از Adobe و Photoshop به آرامی بهبود یافت و به سرعت به استاندارد صنعت در ویرایش رنگ دیجیتال تبدیل شد.

در زمان انتشار فتوشاپ ۱.۰، روتوش دیجیتال روی سیستم های سطح بالا اختصاصی (مانند Scitex) برای روتوش اولیه عکس در هر ساعت حدود ۳۰۰ دلار هزینه داشت. قیمت لیست فتوشاپ ۱.۰ برای Macintosh در سال ۱۹۹۰ ۸۹۵ دلار بود. دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم .

فتوشاپ در ابتدا فقط در مکینتاش Macintosh در دسترس بود. در سال ۱۹۹۳ Seetharaman Narayanan معمار ارشد Adobe، فتوشاپ را به مایکروسافت ویندوز منتقل کرد. با گسترش دامنه جهانی مایکروسافت طی چند سال آینده، پورت ویندوز باعث شد تا فتوشاپ به مخاطبان گسترده تری در بازار انبوه برسد. در تاریخ ۳۱ مارس ۱۹۹۵، Adobe حق فوتوشاپ را از توماس و جان نول به مبلغ ۳۴.۵ میلیون دلار خریداری کرد تا Adobe دیگر نیازی به پرداخت حق امتیاز برای هر نسخه فروخته شده نداشته باشد.

فرمت فایل ها

پرونده های فتوشاپ دارای پسوند پرونده پیش فرض به عنوان .PSD هستند که مخفف PhotoShop Document “سند فتوشاپ” است. یک فایل PSD تصویری را با پشتیبانی از اکثر گزینه های تصویربرداری موجود در فتوشاپ ذخیره می کند. اینها شامل لایه هایی با ماسک، شفافیت، متن، کانال های آلفا و رنگ های نقطه ای، مسیرهای قطع و تنظیمات دو آهنگ است. این در تضاد با بسیاری از قالب های فایل دیگر است (به عنوان مثال .JPG یا .GIF) که محتوا را محدود می کند تا عملکرد ساده و قابل پیش بینی را ارائه دهد. حداکثر ارتفاع و عرض یک فایل PSD، ۳۰۰۰۰ پیکسل و طول آن دو گیگابایت است.

پرونده های فتوشاپ گاهی اوقات پسوند پرونده .PSB دارند که مخفف “Photoshop Big” (همچنین به عنوان “قالب بزرگ سند” نیز شناخته می شود). یک فایل PSB فرمت فایل PSD را افزایش می دهد، حداکثر ارتفاع و عرض را به ۳۰۰۰۰۰ پیکسل و محدودیت طول را به حدود ۴ Exabytes افزایش می دهد. ظاهراً محدودیت ابعادی به دلخواه توسط Adobe انتخاب شده است، نه بر اساس محدودیت های حساب رایانه ای (نزدیک به قدرت دو برابر نیست، همانطور که ۳۰۰۰۰ است) بلکه برای سهولت آزمایش نرم افزار است. قالب های PSD و PSB مستند هستند.

دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم

به دلیل محبوبیت فتوشاپ، پرونده های PSD توسط اکثر نرم افزارهای رقیب. از جمله GIMP و Affinity Photo به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. و تا حدودی پشتیبانی می شوند. قالب فایل PSD را می توان به برنامه های دیگر Adobe مانند. Adobe Illustrator، Adobe Premiere Pro و After Effects منتقل کرد.

عملکرد فتوشاپ را می توان با برنامه های الحاقی به نام پلاگین های فتوشاپ (یا افزونه) گسترش داد.. ادوبی Adobe افزونه هایی مانند Adobe Camera Raw ایجاد می کند، اما شرکت های. شخص ثالث با توجه به مشخصات Adobe، بیشتر پلاگین ها را توسعه می دهند.. برخی رایگان و برخی دیگر نرم افزار تجاری هستند. اکثر افزونه ها فقط با هاست های. سازگار با فتوشاپ یا فتوشاپ کار می کنند، اما تعداد کمی. نیز می توانند به عنوان برنامه های مستقل اجرا شوند.

پلاگین ها انواع مختلفی دارند، از جمله فیلتر، صادرات، وارد کردن، انتخاب،. تصحیح رنگ و اتوماسیون. محبوب ترین پلاگین ها پلاگین های فیلتر هستند. (همچنین به عنوان پلاگین های ۸bf نیز شناخته می شوند) که در زیر منوی Filter در فتوشاپ موجود هستند.. پلاگین های فیلتر می توانند تصویر فعلی را اصلاح کنند یا محتوا ایجاد کنند. در زیر انواع محبوب پلاگین ها. و برخی از شرکت های معروف مرتبط با آنها آورده شده است. ( دانلود ادوبی ادوب فتوشاپ adobe photoshop برای مک بوک با لینک مستقیم ):

پلاگین های تصحیح رنگ

پلاگین Alien Skin Software، Nik Software، OnOne Software، Topaz Labs Software، The Plugin Site و غیره.

پلاگین های جلوه های ویژه

پلاگین Alien Skin، Auto FX Software، AV Bros.، Flaming Pear Software و غیره.

پلاگین های جلوه های سه بعدی

پلاگین Andromeda، Strata و غیره.

پلاگین Adobe Camera Raw (همچنین با نام ACR و Camera Raw شناخته می شود). یک پلاگین ویژه است که توسط Adobe به صورت رایگان ارائه می شود و در درجه اول. برای خواندن و پردازش پرونده های تصویری خام استفاده می شود تا تصاویر حاصل. توسط فتوشاپ پردازش شوند. همچنین می توان از داخل Adobe Bridge استفاده کرد.

دانلود ادوب فتوشاپ Adobe Photoshop برای مک‌بوک با پردازنده M و اینتل با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود ادوب فتوشاپ با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
96 از 100 96%
سیستم مورد نیاز:
نسخه v24.0
  • Intel 64
  • Apple Silicon
  • macOS 11.4 or later

نسخه v22.0

  • Intel 64
  • macOS 10.13 or later
باکس دانلود:
Download 10.87GB v24.0 (M1,M2,M3 & Intell) AI Version

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

Download 3.95GB (M1, M2,M3 & Intel)

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

Download 2.31GB v22.0

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

Download 1.85GB v2018 (For High Sierra)

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

3 9 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
zramin60
zramin60
1 سال قبل

سلام

hamidpl
hamidpl
1 سال قبل

امکان دانلود بصورت رایگان با لینک مستقیم کجاست؟

باید اشتراک بخریم قبلش دیگه. این میشه رایگان؟؟

godhand108
godhand108
11 ماه قبل

رو سری m2 نصب نمشه؟

مک بوک لند
مک بوک لند
11 ماه قبل
پاسخ به  godhand108

بله. بدون مشکل نصب می شود.

ماهان
ماهان
10 ماه قبل

چجوری میتونم تهیه کنم

ماهان
ماهان
10 ماه قبل

چگونه باید تهیه کرد

amiri3490
amiri3490
18 روز قبل

thank.s

error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@