تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

دانلود نرم افزار مک بوک

ما در مک بوک لند بسیاری از نرم افزارهای پرکاربرد را در این قسمت برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی هر چه تمام تر دانلود و نصب نمایید. در زیر لیست دسته بندی نرم افزارها قرار گرفته است. از این قسمت می توانید به انتخاب دسته و سپس دانلود نرم افزار مک مورد نیاز خود بپردازید.

برای دانلود نرم افزار مک نیاز به یک حساب کاربری دارید. با استفاده از این حساب می توانید علاوه بر دانلود، از پشتیبانی تیم نرم افزاری مک بوک لند نیز برخوردار شوید. اما در صورتی که به هر دلیل موفق به نصب نرم افزارها نشدید، می توانید با تهیه بسته نصب نرم افزار، درخواست بدهید تا کارشناسان مک بوک لند نرم افزارهای مورد نیازتان را به طور آنلاین و از طریق برنامه AnyDesk برای شما نصب نمایند. ← خرید حساب کاربری

برخی از این نرم افزارها نیاز به کرک دارند که در یک بخش مجزا روش کرک هر کدام از آن ها را نیز توضیح داده ایم.

دسته‌بندی نرم افزار مک

سیستم عامل (macOS & Windows)

مرورگر اینترنت Browser

بازارهای مالی Financial Markets

شبکه اجتماعی و پیام رسان Social Media & Messenging
ابزار سیستم System Utilitiy

نرم افزار مک بوک ادوب Adobe Softwares

تست مک بوک MacTest

معماری Architecture
ویرایش عکس Photo Edit

انیمیشن و مدل سازی Animation & Modeling

ویرایش ویدئو Video Edit

ابزار ویدئو Video Utility
ویرایش صدا و موسیقی Music & Audio Edit

پخش کننده ویدئو Video Player

پخش کننده موسیقی Music Player

ساخت موسیقی Composing
رابط کاربری و گرافیکی UI & UX

اسناد Documents

ابزار توسعه دهندگان Developers Tools

سایر نرم افزارها Others

آموزش نرم افزار مک بوک

در هر قسمت برای نرم‌افزارهای مک آموزش و توضیحاتی کامل و جامع ارائه خواهد. شد. تا با داشتن اطلاعات کافی بتوانید از نرم‌افزارها استفاده نمایید.

بسیاری از نرم‌افزارها در هر سیستم عاملی، نیاز ابتدایی همه کاربران هستند.. ما در مک‌بوک‌لند. تلاش می‌کنیم تا این نرم‌افزارهای پر کاربرد را در کنار بسیار از نرم‌افزارهای تخصصی. در دسترس شما عزیزان. قرار داده تا بتوانید بدون دغدغه نرم‌افزارهای مورد نیاز مک بوک خود. را دانلود کرده. و از آموزش ها و توضیحات متنی یا تصویری آن ها بهره ببرید. در مجموعه مک‌بوک‌لند یک تیم نرم افزاری متخصص این امکان را برای شما فراهم کرده است.. تا بتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را برای استفاده‌ی بهینه و بهتر از مک بوک خود داشته باشید. ← خرید حساب کاربری

نرم افزار اختصاصی مک بوک

سیستم عامل رایانه های اپل را مک او اس macOS می نامیم. این سیستم عامل نیاز به نرم افزار مک اختصاصی خود را دارد که آن ها را نرم افزار مک بوک می نامیم. طبیعی است که با تغییر سیستم عامل، امکان نصب نرم افزارهای ویندوز بر روی رایانه های مک وجود نداشته باشد. بنابراین بسیاری از سازندگان اقدام به ارائه نسخه نرم افزار مک از برنامه ها و بازی های خود می نمایند. به علاوه این که برخی از سازندگان نرم افزار یا بازی خود را به طور اختصاصی برای رایانه های اپل طراحی نموده اند.

دسته بندی نرم افزار مک بوک

نرم افزارها در macOS نیز مانند ویندوز یا هر سیستم عامل دیگری به دسته های بسیار متنوعی تقسیم می شوند. برای دسته بندی راحت تر، معمولاً پرکاربردترین موضوعات را به عنوان دسته های اصلی در نظر می گیرند. ما نیز در مک بوک لند در این صفحه اقدام به دسته بندی نرم افزار مک بوک به شکل زیر نموده ایم:

  1. سیستم عامل (Operating System)
  2. مرورگر (Browser)
  3. بازارهای مالی (Finance)
  4. شبکه اجتماعی (Social Media)
  5. ابزار سیستم (System Utility)
  6. ادوب یا ادوبی (Adobe)
  7. تست سخت افزار (Test)
  8. نرم افزار مک برای معماری (Architecture)
  9. ویرایش عکس (Photo Edit)
  10. انیمیشن و مدل سازی (Animation & Modeling)
  11. ویرایش ویدیو (Video Edit)
  12. ابزار ویدیو (Video Utility)
  13. ویرایش صدا و موسیقی (Music & Audio Edit)
  14. پخش کننده ی ویدیو (Video Player)
  15. پخش کننده ی موسیقی (Music Player)
  16. ساخت موسیقی (Composing)
  17. رابط کاربری و گرافیکی (UI & UX)
  18. اسناد (Document)
  19. ابزار توسعه دهندگان (Developers Tools)
  20. سایر نرم افزارها (Others)
ویژگی دسته بندی نرم افزار مک بوک

طبیعی است که برخی از این نرم افزارها تنها در یک دسته بندی قرار نمی گیرند. آن ها با داشتن ویژگی های اضافه امکان گنجانده شدن در دو یا حتی سه دسته ی گوناگون را دارند. قاعدتاً نباید نرم افزار مک بوک را که توسط کمپانی قدرتمند ادوب (Adobe) ارائه شده اند دسته بندی جداگانه ای محسوب نماییم. اما به دلیل کثرت و پرکاربرد بودن آن و به منظور این که به راحتی در دسترس کاربران باشند، آن ها را در دسته ی جداگانه ای قرار داده ایم. در هر صورت این نرم افزار مک بوک ها را در دسته ی اختصاصی خود نیز می توانید بیابید. به عنوان مثال نرم‌افزار ادوب فتوشاپ (Adobe Photoshop) در دسته ی ویرایش عکس (Photo Edit) نیز قرار دارد.

با انتخاب هر دسته بندی، تمام نرم افزارهای محبوب و پرکاربرد موجود در آن دسته را خواهید دید. البته برخی از نرم افزارها نیز وجود دارند که هنوز برای سیستم عامل مک او اس ارائه نشده اند و یا این که دارای کرک مطمئن و سالم نیستند. ما در این صفحه تنها به ارائه ی آن بخش از نرم افزار مک بوک پرداختیم که یا نیاز به کرک جداگانه ندارند و یا کرک مطمئن و تست شده برای شان وجود دارد. پس با دانلود هر کدام از این نرم‌افزارها خیال تان بابت سلامت فایل و قابلیت نصب راحت خواهد بود.

رفع ایرادات احتمالی هنگام نصب نرم افزار مک بوک

در تمامی سیستم های عامل ایراداتی شایع در هنگام نصب نرم‌افراز وجود دارد. ما در صفحه ی دانلود تمامی نرم افزار مک بوک ها این ایرادات را معرفی کرده ایم. سپس اقدام به ارائه ی روش برطرف کردن ایرادها نموده ایم. با این ویژگی از برطرف شدن ایرادات شایع در هنگام نصب نیز مطمئن خواهید بود.

خدمات نصب به صورت غیر حضوری

کارشناسان ما در مک بوک لند آماده نصب تمامی نرم افزارهای مورد نیاز شما به صورت غیر حضوری هستند. نصب غیر حضوری نرم افزار مک بوک از طریق نرم‌افزار Any Connect انجام می گردد. با این خدمات شما دیگر با هیچ کدام از ایرادهای احتمالی ممکن سر و کاری ندارید و کارشناسان ما تمام نیاز نرم افزاری شما را برطرف خواهند نمود.

پشتیبانی آنلاین و سریع

کارشناسان بخش پشتیبانی نرم افزار مک بوک لند آماده ارتباط با شما و ارائه ی راهنمایی های جامع هستند. با وجود ارائه ی راه حل کامل برای تمامی ایرادهای شایع، در صورتی که باز هم در فرآیند نصب نرم افزارهای مورد نیاز خود به مشکل برخوردید می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و از راهنمایی های کامل آنان برخوردار شوید.

مزیت دانلود نرم افزار مک بوک لند نسبت به سایر وب سایت هایی که این خدمات را ارائه می دهند، علاوه بر کثرت و تنوع بالای نرم افزارها، در پشتیبانی بی نظیر کارشناسان ما است. با خدمات پشتیبانی ما دیگر هیچ گونه نگرانی بابت نصب برنامه ها نخواهید داشت. البته لازم به ذکر است که ارائه ی خدمات نصب آنلاین یا غیر حضوری تنها شامل اکانت هایی می شود که دارای این ویژگی باشند. در هنگام خرید اکانت یا حساب کاربری دانلود نرم افزار مک بوک توضیحات کاملی را در این مورد خواهید دید. در این صفحه می توانید بر اساس نیاز خود اقدام به خرید اکانت نمایید.

با مک بوک لند همیشه به روز باشید

ما یک تیم پشتیبانی ویژه ی نرم افزار مک بوک داریم که روزانه در حال بررسی نرم افزار ها هستند. این گروه آماده است تا با ارائه ی آپدیت یا نسخه ی جدید برای هر کدام از برنامه ها، اقدام به جایگزین نمودن نسخه ی جدید با قبلی نمایند. همچنین برای برخی از نرم افزار های مک که قابلیت نصب بر روی مک بوک M نیر وجود داشته باشد، این گروه اقدام به ارائه آپدیت جدید این نرم افزارها نیز می نمایند.

شما نیز در وب سایت های دیگر، نسخه ای از نرم افزارها را مشاهده نمودید که از نسخه ی ارائه شده در مک بوک لند جدید تر بود، می توانید با آگاه سازی ما، در فاصله ای اندک منتظر بارگذاری نسخه ی جدیدتر باشید.

 

error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@