تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

macOS Monterey

سیستم عامل

دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیممک او اس مانتری  ۱۲.۶.۷ macOS Monterey

سیستم عامل

دانلود مک او اس مانتری macOS Monterey با لینک مستقیم

کمپانی اپل، سیستم عامل مک او اس مانتری یا همان MacOS Monterey را به عنوان هجدهمین انتشار بزرگ سیستم عامل خود برای رایانه های مک معرفی نموده است. نام گذاری این سیستم عامل نیز به شیوه نام گذاری های چند سال اخیر سیستم های عامل اپل انجام شده است، یعنی نام منطقه ای در ایالت کالیفرنیا به نام Monterey Bay برای این سیستم عامل انتخاب گردیده است.

این به روز رسانی بزرگ در تاریه ۷ ژوئن ۲۰۲۱ به عنوان جانشین سیستم عامل بیگ سور معرفی و در تاریخ بیست و پنج اکتبر همان سال عرضه عمومی شد. با عرضه این نسخه از مک او اس، کمپانی اپل دیگر از رایانه های مک که ما بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ تولید شده اند پشتیبانی نخواهد کرد. در عوض مک او اس مانتری بر روی همگی مک های اپل مبتنی بر تراشه اختصاصی این شرکت پشتیبانی می شود. دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم .

کدام رایانه های مک اپل سیستم عامل مک او اس مانتری را دریافت می کنند؟

  • دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم
  • مک بوک Early 2016 به بعد
  • مک بوک ایر Early 2015 به بعد
  • مک بوک پرو Early 2015 به بعد
  • مک مینی Late 2014 به بعد
  • آی مک Late 2015 به بعد
  • آی مک پرو Late 2017
  • مک پرو Late 2013 به بعد

معرفی امکانات جدید یا ارتقا داده شده در مک او اس مانتری توسط اپل

یادداشت ها و یادداشت های سریع: معرفی Quick Note Notes

برنامه ای است که در آن می توانید هر فکری را به تصویر بکشید و با ویژگی جدید Quick Note، می توانید ایده ها را بدون توجه به جایی که هستید یا در مک خود انجام داده و یادداشت کنید. مانند نوشتن یک یادداشت مستقیم روی هر برنامه ای که در آن کار می کنید.

دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم

هر چیزی را در یک یادداشت سریع قرار دهید

پیوندها، نکات برجسته ی سافاری، برچسب ها و اشاره ها را به یک یادداشت سریع اضافه کنید تا بتوانید به راحتی به نام ها، اعداد و ایده های مهم دسترسی پیدا کنید. دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم .

یافتن یادداشت سریع آسان است

در برنامه های پشتیبانی شده، می توانید پیوندهایی را به یادداشت سریع اضافه کنید و وقتی به عقب برگردید، تصویر کوچک یادداشت شما همیشه در آن جا نشان داده می شود. یادداشت های سریع همچنین در برنامه Notes با هم ظاهر می شوند؛ چه در Mac، iPad و یا iPhone خود باشید.

نمای فعالیت (Activity) و منشن

نمای کاملاً جدید «فعالیت» به شما امکان می دهد ببینید دیگران چه چیزهایی را به یادداشت مشترک شما اضافه کرده اند. و می توانید در یادداشت های مشترک با منشن کردن به اعضا اطلاع دهید. فقط نام شخصی را در یادداشت تایپ کنید تا اعلان ارسال شود.

با برچسب ها سازماندهی کنید

یک یادداشت را با استفاده از نماد هشتگ (#) و یک کلمه کلیدی که می توانید جستجو کنید، برچسب گذاری کنید. سپس آن را بعداً در مرورگر برچسب پیدا کنید.

حتی بهتر از قبل در کنار هم باشید: با راه های بیش تر

از Mac و iPad خود با هم استفاده کنید تا قفل سریع تر، آسان تر و به طرز شگفت انگیزی راه های خلاقانه را برای انجام کارها باز کنید؛ مثل قبل. کنترل عمومی Universal Control باعث می شود اتصال با iPad شما به صورت فوری و روان باشد. و اکنون می توانید از AirPlay برای اضافه کردن ابعاد جدید اشتراک گذاری و گوش دادن با مک استفاده کنید. دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم .

کنترل عمومی: یکی از راه های کار در دستگاه های شما

اکنون یک صفحه کلید و ماوس یا ترک پد به طور یکپارچه بین Mac و iPad شما کار می کند؛ آن ها حتی به بیش از یک Mac یا iPad متصل می شوند. مکان نمای خود را از مک خود به آی پد خود ببرید، در مک تایپ کنید و کلمات را در iPad خود مشاهده کنید، یا حتی محتوا را از یک مک به مک دیگری بکشید و رها کنید.

بدون نیاز به راه اندازی

فقط دستگاه های خود را در کنار یکدیگر قرار دهید و مکان نما را به طور یک پارچه بین آن ها حرکت دهید.

AirPlay به Mac: همه را به نمایش بگذارید

قدرت AirPlay به Mac می رسد: به اشتراک بگذارید، پخش کنید، یا محتوا را از یک دستگاه Apple دیگر به صفحه بزرگ و زیبای Mac خود ارائه دهید. همچنین می توانید نمایشگر خود را بازتاب یا گسترش دهید تا بهره وری خود را افزایش دهید.

اسپیکر AirPlay

مک اکنون به عنوان یک بلندگوی AirPlay کار می کند، بنابراین می توانید هنگام پخش موسیقی یا پادکست از دستگاه دیگری از صدایی با کیفیت بالا لذت ببرید. حتی می تواند به عنوان یک بلندگوی ثانویه برای ایجاد صدای چند اتاق عمل کند. دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم .

دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم
ابرقدرت در انجام کارها

معرفی راه های جدید جادویی برای استفاده از مک شما: با Live Text و. Visual Look Up تمام اطلاعات موجود در عکس های خود را زنده کنید. و از میانبرها. برای ساده کردن مراحل طولانی در گردش کار و کارهای روزمره استفاده کنید.

متن زنده: متن زنده در عکس ها

مک شما اکنون به شما امکان می دهد با متن در هر تصویری تعامل داشته باشید.. روی یک آدرس کلیک کنید: در Maps باز می شود. با هر شماره تلفنی که می بینید تماس بگیرید،. پیام دهید یا ذخیره کنید. شما می توانید مانند هر متن دیگری کپی و. جایگذاری کنید. و جزئیات شخصی و اطلاعات از تصاویر هرگز دستگاه شما را ترک نمی کند.

برنامه میانبرها

کارهایی که اغلب انجام می دهید را خودکار کنید. با تبدیل چیزی که چندین مرحله را به. یک مرحله می رساند، یا اتصال برنامه ها و سرویس های مورد استفاده خود به همراه ویرایشگر میانبرها،. در زمان صرفه جویی کنید. می توانید آنها را از داک، نوار منو، Finder، Spotlight یا حتی با Siri اجرا کنید.

میانبر مناسب را پیدا کنید

میانبرهای از پیش ساخته شده در گالری میانبرها را مرور کنید تا هر چیزی را پیدا کنید،. از ساختن گیف های خود تا پاک کردن پوشه دانلودها.. دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم .

خودت درست کن

ایجاد یک میانبر با ویرایشگر یک مشکل است. کافیست روی کنش ها کلیک کنید و به ترتیبی که. می خواهید بکشید، و ویرایشگر به شما پیشنهاد می کند که در مرحله بعد چه اقدامی را اضافه کنید.

با یک کلیک به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری میانبرها با دوستان یا جوامع آنلاین به آسانیِ ارسال یک پیوند است. و پس. از دریافت یکی، درخواست های ساده به شما کمک می کنند مجوزهایی را تنظیم کنید که کنترل. داده هایی را که هنگام اجرای آن به اشتراک گذاشته می شوند، کنترل کنید.

ماجراجویی بعدی شما از اینجا شروع می شود

اکتشاف هرگز بهتر به نظر نمی رسید: Maps جزئیات جدید باورنکردنی را ارائه می دهد که فراتر از. بردن شما از نقطه A به نقطه B است. و Safari راه های بیشتری را برای. کاوش آنلاین به شما ارائه می دهد.

دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک با لینک مستقیم

ما در این برگه به معرفی و دانلود سیستم عامل مک او اس مانتری macOS Monterey برای مک بوک .با لینک مستقیم پرداختیم. این سیستم عامل پیشرو دارای بسیاری بهبودهای دیگر نیز در زمینه های. امنیت، آیکلود پلاس، ایمیل ها و… است.

دانلود مک او اس مانتری macOS Monterey با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود مک‌او‌اس مانتری با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
100 از 100 100%
سیستم مورد نیاز:
  • مک بوک اوایل ۲۰۱۶ به بعد
  • مک بوک ایر اوایل ۲۰۱۵ به بعد
  • مک بوک پرو اوایل ۲۰۱۵ به بعد
  • مک مینی اواخر ۲۰۱۴ به بعد
  • آی مک اواخر ۲۰۱۵ به بعد
  • آی مک پرو اواخر ۲۰۱۷
  • مک پرو اواخر ۲۰۱۳ به بعد
باکس دانلود:
Download 11.57GB

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@