تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

macOS Sierra

سیستم عامل

دانلود مک او اس macos سیرا Sierra با لینک مستقیممک او اس سیرا macOS Sierra

سیستم عامل

دانلود مک او اس سیرا macOS Sierra با لینک مستقیم

مک او اس سیرا macOS Sierra دوازدهمین نسخه اصلی سیستم عامل مبتنی بر یونیکس Unix اپل است. اپل روند ایجاد تغییرات را در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد، زمانی که مدیر عامل شرکت استیو جابز تصمیم گرفت زمان تغییر است. اپل سال های زیادی را صرف انباشت ویژگی های جدید بر روی یک بنیاد نرم افزاری کرد که در ابتدا در سال ۱۹۸۴ پایه گذاری شد.

در زیر دسکتاپ شیک و شفاف macOS، یونیکس قرار دارد. سیستم عامل فوق العاده ای که بسیاری از وب سایت ها و دانشگاه ها را به سمت خود سوق می دهد. این به هیچ وجه یک سیستم عامل جدید نیست. در واقع، ده ها سال قدمت دارد و توسط نسل برنامه نویسان و. به مرور زمان جلا داده شده است.

دانلود مک او اس macos سیرا sierra با لینک مستقیم

چه امکانات جدیدی در مک او اس Sierra وجود دارد؟

با اتمام روند نام گذاری اپل بر روی نسخه های سیستم عامل های خود با الهام از گونه های بزرگ گربه سانان (شیر Lion، جگوار Jaguar، پلنگ Panther و غیره)، اپل نام گذاری سیستم عامل های مک خود را به نام صخره های کالیفرنیا آغاز کرده است. پس از رشته کوه سیرا نوادا، یوسمیتی و سپس ال کاپیتان، اکنون به سیرا رسیده است.

در اساس MacOS Sierra تفوتی ذایت با مک او اس ال کاپیتان و یا یوزمیت ندارد. در واقع، سیرا مجالی بود برای برنامه نویسان اپل که آرزو می کردند که روزی، آخرین نسخه از این سری سیستم عامل های خود را ارائه دهند.

اما با این حال تفوت های آشکاری هم وجود دارد. مهم ترین مورد، تفاوت بزرگی است که به واسطه ارائه سیری Siri به وجود آمده است. برای اولین بار، اکنون می توانید رایانه مک خود را از طریق صدا کنترل کنید، دقیقاً همان طور که می توانید در گوشی آیفون خود سوالی بپرسید، تحقیق کنید، آب و هوا را بررسی کنید، برنامه ها را باز کنید، پرونده ها را پیدا کنید، ایمیل بفرستید یا بخوانید، با توییتر مشورت کنید و موارد دیگر – همه به صورت صوتی.

دانلود مک او اس سیرا macOS Sierra با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود مک‌او‌اس سیرا با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
84 از 100 84%
سیستم مورد نیاز:
  • OS X 10.7.5 or later
  • 2GB of memory
  • 8.8GB of available storage
  • Some features require an Apple ID; terms apply.
  • Some features require a compatible Internet service provider; fees may apply.
باکس دانلود:

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@