تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

دانلود مک او اس macos ال کاپیتان el capitan با لینک مستقیممک او اس ال کاپیتان macOS El Capitan

سیستم عامل

دانلود مک او اس ال کاپیتان macOS El Capitan با لینک مستقیم

مک او اس ال کاپیتان دوازدهمین نسخه اصلی macOS (در زمان انتشار El Capitan به نام OS X)، سیستم عامل دسکتاپ و سرور اپل Inc برای مکینتاش است که عمدتاً بر عملکرد، ثبات و امنیت متمرکز است. به دنبال طرح نام گذاری بر اساس کالیفرنیای شمالی که با سیستم عامل ماوریکس معرفی شد، ال کاپیتان به دلیل تشکیل سنگ در پارک ملی یوسمیتی نام گذاری شد. ال کاپیتان El Capitan آخرین نسخه ای است که با نام OS X منتشر شد. این نسخه از سیستم عامل مک نظرات بسیار بهتری نسبت به Yosemite دریافت کرد.

اولین نسخه بتا آن اندکی پس از سخنرانی WWDC در ۸ ژوئن ۲۰۱۵ برای توسعه دهندگان منتشر شد. اولین بتا عمومی هم در تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۵ در دسترس قرار گرفت. چندین بتا بعد از سخنرانی اصلی منتشر شد. و در نهایت نسخه نهایی OS X El Capitan در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۵ به عنوان یک نسخه رایگان از طریق Mac App Store برای کاربران منتشر شد.

قابلیت نصب

همه رایانه های مکینتاش که می توانند Mountain Lion، Mavericks یا Yosemite را اجرا کنند، می توانند El Capitan را هم اجرا کنند، اگرچه همه ویژگی های آن در رایانه های قدیمی کار نمی کند. این رایانه ها می توانند El Capitan را اجرا کنند، البته به شرط داشتن حداقل ۲ گیگابایت رم.

این سیستم عامل شامل ویژگی هایی برای بهبود امنیت، عملکرد، طراحی و قابلیت استفاده از OS X است. در مقایسه با OS X Yosemite، اپل می گوید که باز کردن PDF ها چهار برابر سریع تر است، تغییر برنامه و مشاهده پیام ها در Mail دو برابر سریع تر و راه اندازی برنامه ها است ۴۰٪ سریع تر است. حداکثر میزان حافظه قابل اختصاص به پردازنده گرافیکی از ۱۰۲۴ مگابایت به ۱۵۳۶ مگابایت در مکینتاش با پردازنده گرافیکی Intel HD 4000 افزایش یافته است. برای سرعت بخشیدن به عملکرد در بازی ها و برنامه های حرفه ای، از Metal ، API گرافیک اپل که در ios8 معرفی شده بود، پشتیبانی می کند. و در نهایت این که از LibreSSL در جایگزینی OpenSSL استفاده شده در نسخه های قبلی استفاده می کند.

دانلود مک او اس macos ال کاپیتان El Capitan با لینک مستقیم

اپل در معرفی این سیستم عامل مک می گوید که با بیش از ۸۹ میلیون کاربر – مصرف کننده، دانشمند، انیماتور، توسعه دهنده – پر استفاده ترین سیستم عامل دسک تاپ یونیکس است. علاوه بر این، OS X تنها محیط یونیکس است که به طور طبیعی Microsoft Office را اجرا می کند، ادوب فتوشاپ و هزاران برنامه مصرف کننده دیگر – همه در کنار هم با برنامه های خط فرمان سنتی یونیکس و ادغام دقیق با سخت افزار از مک بوک ایر تا مک بوک پرو قدرتمند، این سیستم عامل را به پلتفرم مورد علاقه خود تبدیل می کند.

error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@