تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Adobe Premiere Rush

ابزار حرفه ای ویرایش صدا و ویدئو

دانلود ادوبی ادوب پریمیر راش adobe premiere rush برای مک بوک با لینک مستقیمادوب پریمیر راش برای مک بوک Adobe Premiere Rush 

ابزار ساده ویرایش فیلم و صدا

دانلود ادوب پریمیر راش Adobe Premiere Rush برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار ادوب پریمیر راش Premiere Rush CC ابزار جدید ویرایش ویدئو All in One برای دسکتاپ و موبایل است. هدف این است که سازندگان ویدیو را با یک راه حل مدرن ویرایش ویدئو همه در یک پشتیبانی کرده که به آن ها امکان می دهد یک فیلم را سریع ویرایش کرده و در فضاهایی مانند YouTube و سایر شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی، Adobe پیش نمایش Project Rush، یک ابزار جدید ویرایش ویدئو چند پلتفرمی را نمایش داد. این شرکت در کنفرانش خود اعلام کرد که Project Rush اکنون Premiere Rush CC و بخشی رسمی از مجموعه  Creative Cloud است.

دانلود ادوبی ادوب پریمیر راش adobe premiere rush برای مک بوک با لینک مستقیم

چه ویژگی هایی را ارائه می دهد؟

ادوبی راش قسمت های اصلی مجموعه ابزارهای ویرایش صدا و تصویر Adobe را در اختیار شما قرار می دهد و آن ها را در یک تجربه تلفن همراه و دسک تاپ ترکیب می کند. این بدان معناست که شما مجموعه ای از الگوهای Motion Graphics را دریافت می کنید، به عنوان مثال؛ که این موارد به طور خاص برای دسترسی آسان کاربران Rush به عناوین قابل تنظیم طراحی شده اند. سیستم تصحیح رنگ در همان فناوری ساخته شده است که ابزار ویرایش ادوبی پریمیر پرو را با ویژگی های کاملاً پیچیده و پیچیده ارائه می دهد. و ویژگی های ویرایش صدا، با همان کدی ارائه می شود که نمونه های مشابه آن در ادوبی آدیشن وجود دارند.

همه این ویرایش ها به راحتی بین سیستم عامل ها همگام سازی می شوند و به سازندگان این امکان را می دهند که مثلاً ویرایش را در تلفن خود شروع کنند و سپس کار خود را روی لپ تاپ به پایان برسانند.

دانلود ادوبی ادوب پریمیر راش adobe premiere rush برای مک بوک با لینک مستقیم

در کنار ویژگی های دسکتاپ، امروز شما می توانید در اندروید هم از این برنامه استفاده کرده و ویرایش کنید و کنترل سرعت را دریافت کنید تا بتوانید فیلم های خود را سرعت بخشیده و کم کنید (ویژگی ای که سازندگان یوتیوب مجبور به استفاده بیش از حد از آن هستند) توانایی ایجاد نسخه های مختلف از فیلم های خود برای چندین سیستم عامل به راحتی انجام پذیر است. این تیم همچنین قول می دهد که عملکرد را با گذشت زمان افزایش دهد.

این نرم افزار هم اکنون برای همه برنامه های Creative Cloud، برنامه تک برنامه Premiere Pro CC و مشترکان طرح Student در دسترس است.

دانلود ادوب پریمیر راش Adobe Premiere Rush نسخه کاربر برای مک‌بوک با پردازنده M و اینتل با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود ادوب پریمیر راش با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
82 از 100 82%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64 bit
  •  Apple Silicon
باکس دانلود:
Download 843.45MB v1.5.54(M1,M2,M3) OS10.12

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

Download 1.5GB v1.5.62 (Intel) OS10.13

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@