تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Cog For Mac

موزیک پلیر

دانلود Cog برای مک با لینک مستقیمCog For Mac برای مک

ابزار حرفه ای پخش موسیقی

دانلود Cog For Mac برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار Cog یک پخش کننده صوتی است که از بسیاری از قالب های فایل محبوب مانند Ogg Vorbis، Flac، Musepack، Mp3، Shorten، Wavpack، AAC و Monkeys Audio پشتیبانی می کند. این ویژگی ها شامل پخش بدون شکاف، جستجو، زدن و امکان خواندن برچسب های یونیکد است. طرح اصلی، یک رابط لیست پخش یک صفحه ای است که دارای دو کشوی جمع شونده است، یکی برای پیمایش در پوشه های موسیقی کاربر و دیگری برای مشاهده ویژگی های فایل صوتی، مانند بیت ریت. همراه با پشتیبانی از اکثر قالب های صوتی سازگار با Core Audio API macOS، Cog از مجموعه گسترده ای از قالب های صوتی دیگر به همراه فراداده آن ها پشتیبانی می کند که در غیر این صورت در macOS پشتیبانی نمی شوند.

دانلود Cog برای مک با لینک مستقیم

در آوریل ۲۰۰۶، Cog در تلاش نویسندگان مربوطه برای ادغام نرم افزار صوتی متن باز Mac OS X در اینترنت به سایر نرم افزارهای صوتی Mac OS X Tag و Max پیوست. متعاقباً، وب سایت Cog به طراحی وب سایت Tag و Max تغییر یافت و انجمن های آن نیز به Tag و Max Forums منتقل شدند. در جولای ۲۰۰۷، Cog کمی قبل از انتشار نسخه ۰.۰۶ به انجمن های جداگانه خود نقل مکان کرد. آخرین ساخته در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. دانلود Cog برای مک با لینک مستقیم .

از آن جا که به نظر می رسد پروژه اصلی کنار گذاشته شده است، آخرین بار در سال ۲۰۰۸ وب سایت به روز شد، اکنون چندین شاخه از پروژه توسط دیگران نگهداری می شود. در سال ۲۰۱۳، کریستوفر اسنوهیل یک چنگال را شروع کرد و از سال ۲۰۲۰ همچنان به حفظ و توسعه آن ادامه می دهد. در سال ۲۰۱۵، کاربر MacRumors Vivo یک پخش کننده صوتی جدید Phonix ساخت که براساس کد اصلی Cog است. دانلود Cog برای مک با لینک مستقیم .

دانلود Cog For Mac برای مک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود Cog For Mac برای مک با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
88 از 100 88%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 32
  • Intel 64
  • macOS 10.6.8 or later
باکس دانلود:
Download 11.39MB

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@