تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

FL Studio Producer Edition

ویرایش و ساخت موسیقی

دانلود اف ال استودیو مک Fl studio با لینک مستقیماف ال استودیو مک FL Studio Producer Edition

ابزار حرفه ای ویرایش صدا و تنظیم و ساخت موسیقی

دانلود اف ال استودیو مک FL Studio برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار اف ال استودیو FL Studio (که پیش از این با نام FruityLoops قبل از سال ۲۰۰۳ شناخته می شد) یک برنامه صوتی دیجیتال (DAW) است که توسط شرکت بلژیکی Image-Line ساخته شده است. برنامه FL Studio از رابط کاربری گرافیکی با ترتیب سنج موسیقی مبتنی بر الگو برخوردار است. این برنامه در چهار نسخه مختلف برای Microsoft Windows و macOS در دسترس است.

شرکت Image-Line پس از خریدهای یکبار مصرف، به روزرسانی های مادام العمر برنامه را به شما ارائه می دهد، بدین معنی که مشتریان پس از خرید، کلیه به روزرسانی های بعدی نرم افزار را به صورت رایگان دریافت می کنند. کمپانی Image-Line همچنین FL Studio Mobile را برای دستگاههای Android، iOS، macOS و Universal Windows Platform توسعه می دهد.

دانلود اف ال استودیو مک Fl studio با لینک مستقیم

اف ال استودیو FL Studio همچنین می تواند به عنوان یک ابزار استودیوی مجازی (VST) در سایر برنامه های صوتی مورد استفاده قرار گیرد و همچنین به عنوان مشتری ReWire عمل می کند. شرکت Image-Line همچنین ابزارهای VST و برنامه های صوتی خاص خود را ارائه می دهد. نرم افزار FL Studio توسط بسیاری از سازندگان بسیار مشهور هیپ هاپ و EDM، از جمله Porter Robinson، Madeon، Soulja Boy، Southside، Martin Garrix، Avicii، Imanbek و Deadmau5 مورد استفاده قرار گرفته است.

بررسی اجمالی

نسخه ها

برنامه اف ال استودیو در چندین نسخه با سطوح مختلف عملکرد ارائه می شود. نسخه آزمایشی رایگان شامل تمام ویژگی های برنامه، همه پلاگین ها است و به کاربران امکان می دهد صدای پروژه را به WAV، MIDI، MP3 و OGG ارائه دهند. پروژه های ذخیره شده در حالت آزمایشی، فقط پس از ثبت FL Studio و افزونه های آن قابل باز شدن هستند. همچنین، از پیش تنظیمات ابزار قابل ذخیره نیستند و خروجی صوتی برخی از ابزارها هر چند دقیقه لحظه ای قطع می شود تا زمانی که برنامه و پلاگین های آن ثبت شوند. دانلود اف ال استودیو مک Fl studio با لینک مستقیم .

Fruity Edition

نسخه Fruity Edition به کاربران اجازه می دهد تا به لیست پخش، رول پیانو و ویژگی های اتوماسیون رویداد دسترسی داشته باشند که امکان تنظیم و ترتیب دهی پیچیده و طولانی را فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از VST / ReWire وجود دارد تا FL Studio بتواند ابزاری در میزبانهای دیگر مانند Cubase، Sonic Solutions و Logic باشد. از نسخه ۲۰.۸.۳، این نسخه شامل ۸۲ ابزار و جلوه است. از ضبط صدا و استفاده از کلیپ های صوتی پشتیبانی نمی کند.

نسخه سازنده

نسخه سازنده شامل تمام ویژگی های نسخه قبلی و همچنین ضبط کامل برای ابزارهای صوتی و پس از تولید داخلی و خارجی است. این امکان را می دهد که خطوط نقطه ای و منحنی را با دست ترسیم کنید (که به آن “کلیپ های اتوماسیون” می گویند). این پلاگین ها شامل Edison، Slicex (برش دهنده و تنظیم مجدد حلقه)، Sytrus، Maximus، Vocodex و Synthmaker هستند. همچنین امکان مشاهده شکل موج کلیپ های صوتی و امکان افزودن نقاط نشانه را فراهم می کند.

دانلود اف ال استودیو مک Fl studio با لینک مستقیم

بسته امضا

این نسخه شامل Producer Edition و همچنین مجموعه ای از پلاگین ها مانند Fruity Video Player، DirectWave Sampler، Harmless، NewTone، Pitcher، Gross Beat و Hardcore Guitar Effects Suite است.

نسخه همه پلاگین ها

نسخه All Plugins Edition شامل بسته Signature همراه با افزونه های اضافی، به ویژه سینتی سایزرها است.

موبایل

در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۱، Image-Line FL Studio Mobile را برای iOS و آوریل ۲۰۱۳ را برای Android منتشر کرد. هر دو از توانایی ایجاد پروژه های چند آهنگی در دستگاه های تلفن همراه از جمله iPod Touches، iPhone، iPads، Android 2.3.3 و بالاتر تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی پشتیبانی می کنند.

Groove

در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۱۳، یک برنامه مستقل جدید برای ویندوز ۸ منتشر شد. این یک برنامه به سبک Groovebox است که برای ایجاد موسیقی مبتنی بر لمس بهینه شده است. دانلود اف ال استودیو مک Fl studio با لینک مستقیم .

تازه های نسخه های گوناگون

نسخه ۹.۰ پشتیبانی از پردازش اثرات چند هسته ای و پشتیبانی بهبود یافته از پردازش ابزار چند هسته ای را معرفی کرد.

نسخه ۱۰.۰، که در ۲۹ مارس ۲۰۱۱ منتشر شد، شامل یک مرورگر پروژه جدید بود،. اشکالات را برطرف کرد و نقاط پاکت را هموار کرد. همچنین Patcher،. یک محیط گردش کار مدولار که می تواند تعداد نامحدودی از ابزارها. و افکت ها را بهم پیوند دهد، معرفی شد.

نسخه ۱۱.۰، که در ۱۹ آوریل ۲۰۱۳ منتشر شد، شامل پشتیبانی از چند. لمسی، اتوماسیون بهبود یافته سرعت، پلاگین های جدید مانند. BassDrum، GMS، Effector، Patcher و ویژگی های جدید رول پیانو.

نسخه ۱۲.۰، که در ۲۲ آوریل ۲۰۱۵ منتشر شد، یک UI بردار جدید،. پلاگین های به روز شده، پشتیبانی از چند لمسی، یک میکسر دوباره طراحی شده،. پشتیبانی پلاگین ۳۲ و ۶۴ بیتی بهبود یافته و مدیریت فایل بهبود یافته است.

نسخه ۲۰.۰، که در ۲۲ مه ۲۰۱۸ منتشر شد، از نسخه های ۱۳ تا ۱۹ برای جشن. ۲۰ سالگی برنامه صرف نظر کرد. این پشتیبانی از MacOS بومی، چندین امضای زمان، تبدیل. MIDI به صدا، تنظیمات لیست پخش نامحدود، بهبود جبران تاخیر پلاگین، بازگشت. ویرایشگر نمودار ترتیب سنج گام، ارائه درجا (انجماد) و سایر پیشرفت ها را معرفی کرد.

  • Intel 64
  • macOS 10.13.6 or later

رابط میکسر اجازه می دهد تا برای هر تعداد از تنظیمات کانال این امکان را می دهد تا. صدای فراگیر ۲.۱، ۵.۱ یا ۷.۱ مخلوط شود، به شرطی که رابط سخت افزار خروجی دارای تعداد. معادل خروجی باشد. میکسر همچنین از ورودی صوتی پشتیبانی می کند. و FL Studio را قادر می سازد صدای چند آهنگی را ضبط کند.

نرم افزار اف ال استودیو از کشش زمان صدا و مقیاس گذاری صدا و ویرایش صدا. پشتیبانی می کند و از نسخه ۱۲.۹ می تواند حداکثر ۱۲۵ آهنگ صوتی همزمان ضبط کند.. سایر ویژگی های اصلی شامل رول پیانوی دیجیتال. صوت را می توان به صورت. WAV، MP3، OGG، FLAC، MIDI، ZIP یا قالب پروژه. بومی با پسوند نام فایل FLP وارد یا صادر کرد.

این آزمایش به کاربران امکان می دهد تا پروژه ها را ذخیره کنند، اما اجازه باز. کردن مجدد آن ها را نمی دهد. آهنگ ها این قابلیت را دارند که به هر یک از قالب های. فایل موجود صادر شوند. دانلود اف ال استودیو مک Fl studio با لینک مستقیم .

دانلود اف ال استودیو مک FL Studio Producer Edition با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود اف ال استودیو برای مک با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
شان
شان
1 سال قبل

مرسی

error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@