تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Dockphone

تماس تلفنی

دانلود تلفن برای مک dockphone با لینک مستقیمتلفن برای مک Dockphone

ابزار تماس تلفنی از طریق رایانه مک

دانلود تلفن برای مک Dockphone با لینک مستقیم

نرم افزار Dockphone برنامه تلفن برای مک است که با استفاده از آن می توانید با استفاده از رایانه مک خود تماس برقرار کنید. در این نرم  افزار این امکان وجود دارد که بعد از هماهنگ کردن رایانه مک با گوشی آیفون خود، بتوانید بدون گرفتن شماره مورد نظر و فقط با نوشتن نام مخاطب، تماس صوتی برقرار نمایید.

دانلود تلفن برای مک dockphone با لینک مستقیم

برای هماهنگ کردن رایانه مک با گوشی آیفون خود به منظور استفاده از نرم افزار تلفن برای مک Dockphone نیاز است که رایانه شما دارای حداقل سیستم عامل یوزمیت OS X Yosemite بوده، گوشی آیفون شما مجهز به نسخه ios 8 یا بالاتر باشد. هر دو دستگاه، هم گوشی موبایل و هم رایانه مک باید به یک شبکه وای فای متصل شوند. همچنین یک حساب کاربری آیکلود باید در هر دو دستگاه Sign شده باشد. دانلود تلفن برای مک dockphone با لینک مستقیم .

دسترسی مورد نیاز

از آنجا که DockPhone مایل است شماره تلفن ها را در دفترچه آدرس شما (برنامه مخاطبین) جستجو کند، لازم است اجازه دسترسی به مخاطبین خود را بدهید. نگران نباشید، برنامه هیچ یک از مخاطبین شما را به سرور منتقل نمی کند، فقط برای جستجوی مخاطبین مورد نیاز است. هنگامی که برنامه را برای اولین بار راه اندازی کردید، از شما می خواهد اجازه دسترسی به مخاطبین خود را بدهید. اگر به اشتباه شماره را انتخاب کرده اید، DockPhone نمی تواند شماره تلفن مخاطبین شما را نشان دهد. برای رفع این مشکل، می توانید دسترسی را در تنظیمات برگزیده سیستم عامل OS X مجاز کنید: به تنظیمات سیستم> امنیت و حریم خصوصی> حریم خصوصی> مخاطبین بروید و DockPhone را جستجو کنید. مطمئن شوید که کادر تأیید جلوی نام علامت زده شده باشد. دانلود تلفن برای مک dockphone با لینک مستقیم .

دانلود تلفن برای مک Dockphone با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود Dock Phone با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
60 از 100 60%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64
  • macOS 10.10 or later
نرم افزارهای مرتبط:
باکس دانلود:

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@