تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

ABBYY Lingvo

لغت نامه

دانلود دیکشنری Abbyy lingvo لغت نامه برای مک با لینک مستقیمدیکشنری ABBYY Lingvo لغت نامه برای مک

لغت نامه بیست زبانه

دانلود دیکشنری ABBYY Lingvo لغت نامه برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار Abbyy Lingvo یک برنامه دیکشنری و لغت نامه بیست زبانه است. این نرم افزار توسط یک کمپانی روسی طراحی و ساخته شده است و دارای منبعی غنی از واژگان زبان روسی است. برنامه ABBYY Lingvo Dictionary به راحتی کلمات و عبارات را از انگلیسی به روسی و از روسی به انگلیسی و همچنین به و از اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی و بسیاری از زبان های دیگر ترجمه می کند. البته زبان فارسی در بین این زبان ها موجود نیست اما این دیکشنری منبعی عالی محسوب می شود برای کسانی که به خصوص علاقه مند به یادگیری زبان روسی هستند.

دانلود دیکشنری Abbyy lingvo لغت نامه برای مک با لینک مستقیم

نرم افزار ABBYY Lingvo Dictionary نه تنها به شما این امکان را می دهد که معانی کلمات را در زمینه های مختلف، اشکال و رونویسی آوایی آن ها مشاهده کنید، بلکه به شما امکان می دهد به تلفظ های متناوب گوش دهید و انواع مثال ها و ویژگی های یک کلمه خاص را در متون، شکل های متداول مرور کنید. گفتار، تفاسیر دیگر و ترجمه های ایجاد شده توسط کاربر. برای راحتی شما، یک صفحه کلید مجازی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد نویسه های خاصی از کلمات خارجی را تایپ کنید. دانلود دیکشنری Abbyy lingvo لغت نامه برای مک با لینک مستقیم .

امکان درخواست معانی برای کلمات ناموجود

سازندگان این نرم افزار در توضیحات نسخه آنلاین خود نوشته اند: آیا شما نیاز به ترجمه یک کلمه یا عبارت نادر یا بسیار تخصصی دارید، اما نمی توانید آن را در فرهنگ لغت ما پیدا کنید؟ می توانید در انجمن ما به صورت رایگان از انجمن مترجمان کمک بخواهید. به این ترتیب در این لغت نامه قدرتمند شما با منبعی غنی و پربار از لغات بیست زبان دنیا رو به رو خواهید بود. دانلود دیکشنری Abbyy lingvo لغت نامه برای مک با لینک مستقیم .

دانلود دیکشنری ABBYY Lingvo لغت نامه برای مک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود ABBYY Lingvo برای مک با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
88 از 100 88%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 32
  • macOS 10.13 or later
نرم افزارهای مرتبط:
باکس دانلود:

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@