تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

CorelCad

ابزار طراحی صنعتی

دانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD برای مک بوک با لینک مستقیمدانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD برای مک (M1)

ایزار حرفه ای طراحی صنعتی

دانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD برای مک

نرم افزار CorelCAD نرم افزاری است بسیار قدرتمند در زمینه طراحی مهندسی که از تولیدات کمپانی مشهور کورل است. در این نرم افزار تمامی ویژگی ها و ابزارهای استاندارد مورد نیاز به منظور طراحی صنعتی تعبیه شده است. در این برنامه این امکان وجود دارد که با استفاده از ابزارهای متنوع دوبعدی و سه‌بعدی بتوانید ایده های ذهنی خود را با دقتی بسیار، اجرا و پیاده سازی نمایید. پروژه های ساخته شده توسط برنامه CorelCAD این قابلیت را دارند که با فرمت DWG ذخیره شوند تا شما بتوانید از این پروژه ها در سایر نرم افزارهای مشابه هم استفاده نمایید و بتوانید آن ها را مشاهده و ویرایش نمایید.

دانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD برای مک بوک با لینک مستقیم

از قابلیت های منحصر به فرد این برنامه، این است که با استفاده از ویژگی VoiceNotes خواهید توانست برای پروژه خود پیام ها و نیز دستور العمل های صوتی قرار دهید. به این وسیله می توانید با انجام راهنمایی های مورد نیاز، پروژه خود را به صورت تیمی و گروهی هم انجام دهید. همچنین با استفاده از برنامه CorelCAD می توانید مدل های سه بعدی طرح خود را پیش از پیاده سازی نهایی، بارها و بارها از زوایای مختلف ارزیابی کرده، مورد بررسی قرار دهید و به این ترتیب، پیش از ویرایش نهایی هر آن چیزی را که لازم است به آن بیفزایید. اما با وجود همه این امکانات فوق العاده، این نرم افزار از حجمی کم برخوردار است که باعث محبوبیت بیش از پیش این نرم افزار طراحی صنعتی در بین طراحان شده است.

امکانات اصلی

امکانات بهره وری

– ویژگی های استاندارد صنعت: برنامه CorelCAD با تمام برنامه های اصلی CAD سازگار است. به سرعت با دستورات آشنا و موارد نوار ابزار وارد شوید.

– پالت لایه: دسترسی به لایه را به راحتی بدون خروج از رابط کاربری طراحی کنترل می کند. ادغام یک یا چند لایه به لایه مقصد.

– فیلترهای گروه لایه: تمام لایه های مرجع را از دیگر نقشه هایی که هنگام اتصال خارجی به صورت خودکار ایجاد می شوند، گروه بندی کنید.

– منابع طراحی: دسترسی و مدیریت اجزای طراحی (بلوک ها، سبک ها، نقشه ها و تصاویر) برای انواع پروژه های CAD.

– دانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD برای مک بوک با لینک مستقیم .

نرم افزار پیش نویس دو بعدی

– ویژگی های سفارشی بلوک: یک بلوک سفارشی (تعریف نماد) را به عنوان یک نقشه جداگانه با CBWBlockAs جدید ذخیره کنید، یا تعاریف سفارشی بلوک را بدون خروج از ویرایشگر بلوک آزمایش کنید.

– ترسیم ویژگی های محدودیت: ببینید چگونه قالب نام محدودیت مجموعه جدید می تواند نحوه نمایش محدودیت های ابعادی و اشکال هندسی را با محدودیت های ابعادی مطابقت دهد.

– ابزارهای MultiLeader و Dimension: خطوط راهنما و خطوط راهنمای تنظیم خودکار را پیکربندی کنید. یک سبک بعد جدید را از یک بعد مشخص ایجاد کنید و از ابزارهای Smart Dimension برای دقت استفاده کنید.

– چسباندن و گرفتن شی: توزیع مجدد اشیاء با استفاده از Snaps، Grips و Polar Guides. منوهای میانبر زمینه ای امکان ویرایش تعاملی هندسه را فراهم می کند.

– دانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD برای مک بوک با لینک مستقیم .

مدل سازی سه بعدی

– ابزارهای طراحی و ویرایش سه بعدی: هندسه قاب سیم را از لبه های یک جامد سه بعدی، سطح، مش یا منطقه ایجاد کنید. از OffsetEdges برای ایجاد موجودیت های دو بعدی از مرز جامد یا سطحی سه بعدی استفاده کنید.

– وارد کردن فایل STL: فایلهای کلیشه ای (*.stl) را برای قرار دادن اشیاء سه بعدی وارد کنید. در حال حاضر تغییرات بیشتری در واردات طراحی سه بعدی آماده است.

– ابزارهای ویرایش و مدل سازی جامد ۳D PolySolid: از PolySolid برای. ترسیم اجسام جامد سه بعدی به شکل دیوارهای چند ضلعی استفاده کنید.. ChamferEdges را با استفاده از گزینه های Face and Loop روی اشیاء جامد سه بعدی کج کنید.

– انتقال از حالت دو بعدی به سه بعدی: یک طرح دو بعدی در CorelCAD ایجاد. کنید یا از CorelDRAW وارد کنید تا به ۳D منتقل شود. اکسترود، چرخش یا. جارو کردن موجودیت های دوبعدی در. مسیری که از پیش نویس دو بعدی به مدل سازی سه بعدی می رود.

– پشتیبانی از موس سه بعدی: حرکت به صورت سه بعدی با پشتیبانی از دستگاههای ورودی ۳Dconnexion.

– دانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD برای مک بوک با لینک مستقیم .

حاشیه نویسی و همکاری

– سازگاری یکپارچه اتوکد: باز کردن، ویرایش و ذخیره فایل ها با جدیدترین. قالب فایل اتوکد .DWG، از جمله قابلیت ویرایش بلوک های پویا و. ذخیره آنها به عنوان بلوک های سفارشی.

– ویزارد استخراج اطلاعات: از ویزارد استخراج داده برای تعیین و/.یا مسدود کردن ویژگی های شیء، استخراج اطلاعات استفاده کنید.

– پشتیبانی از فایل های CorelDRAW و Corel DESIGNER: فایل های. CorelDRAW و Corel DESIGNER را به راحتی در CorelCAD وارد و صادر کنید. تا گردش کار بدون درز بین CAD و گرافیک انجام شود.

– حاشیه نویسی و نشانه گذاری: با ابزار VoiceNotes پیام ها، یادآوری ها. یا دستورالعمل های ضبط شده را به نقشه ها اضافه کنید. بخش هایی از. نقاشی ها را علامت گذاری یا ماسک کنید تا از حاشیه نویسی معاف شوند.

– دانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD برای مک بوک با لینک مستقیم .

دانلود نرم افزار کورل کد CorelCAD پس زمینه برای مک بوک با پردازنده M1 و اینتل با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود CorelCAD با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
89 از 100 89%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64 or Apple M1
  • macOS 10.14 or later
باکس دانلود:
Download 318.57MB

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@