تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Signal

شبکه اجتماعی و پیام رسان

دانلود پیام رسان سیگنال برای مک signal با لینک مستقیمپیام رسان سیگنال Signal برای مک بوک

پیام رسان

دانلود پیام رسان سیگنال Signal برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار سیگنال Signal یک برنامه پیام رسان است که یکی از امن ترین پیام رسان ها محسوب می شود. پروتکل های پیام رسان سیگنال حفظ حریم خصوصی شما را برای شما آسان می کند. شما با استفاده از این نرم افزار تمام قابلیت هایی را که در پیام رسان های دیگر وجود دارد را در دسترس خواهید داشت. به کمک آن می توانید برای دوستان خود پیام، فایل، ویدیو و عکس ارسال کرده و یا چت گروهی به وجود بیاورید. از مهم ترین قابلیت های پیام رسان Signal امکان برقراری تماس صوتی به صورت رایگان و با کیفیت بالا است. در راستای ایمنی در این برنامه، پیام های شما در سرور برنامه ذخیره نمی شوند، به طوری که دیگر کسی قادر با مشاهده ی پیغام های شما نیست.

دانلود پیام رسان سیگنال برای مک signal با لینک مستقیم

میلیون ها نفر هر روز از سیگنال برای ارتباط رایگان و آنی در هر نقطه از جهان استفاده می کنند. ارسال و دریافت پیام های با وفاداری بالا، در تماس های صوتی/تصویری HD شرکت کنید و مجموعه رو به رشدی از ویژگی های جدید را که به شما در برقراری ارتباط کمک می کند، کشف کنید. فناوری پیشرفته حفظ حریم خصوصی سیگنال همیشه فعال است، بنابراین می توانید بر اشتراک گذاری لحظات مهم با افرادی که برای شما اهمیت دارند تمرکز کنید.

امکانات

– هر چیزی بگویید-پیشرفته ترین رمزگذاری سرتاسر (با پشتیبانی از پروتکل سیگنال منبع باز) مکالمات شما را ایمن نگه می دارد. حریم خصوصی یک حالت اختیاری نیست – فقط نحوه عملکرد سیگنال است. هر پیام، هر تماس، هر بار.

– سریع پیش بروید – پیامها به سرعت و با اطمینان، حتی در شبکه های کند ارسال می شوند. سیگنال بهینه شده است تا در محدودترین محیط ممکن کار کند.

– خیالتان راحت باشد – سیگنال یک سازمان غیرانتفاعی کاملاً مستقل ۵۰۱c3 است. توسعه توسط کاربرانی مانند شما پشتیبانی می شود. بدون تبلیغات. بدون ردیاب شوخی نکن.

– خودتان باشید – می توانید از شماره تلفن موجود و دفترچه آدرس خود برای برقراری ارتباط ایمن با دوستان خود استفاده کنید.

دانلود پیام رسان سیگنال برای مک signal با لینک مستقیم

– صحبت کنید – اعم از اینکه در سراسر شهر زندگی کنند یا در اقیانوس، کیفیت. صدا و تصویر سیگنال افزایش یافته باعث می شود دوستان و خانواده شما نزدیکتر شوند.

– در سایه ها زمزمه کنید – در صورت امتناع از مشاهده نور، به تم تیره بروید.

– آشنا به نظر برسید – هشدارهای دلخواه را برای هر مخاطب انتخاب کنید. یا صداها را به طور کامل غیرفعال کنید. سیمون و گارفانکل در سال ۱۹۶۴ یک آهنگ. پرطرفدار در مورد آن نوشتند و شما می توانید هر زمان که می خواهید. با انتخاب “هیچ” به عنوان آهنگ زنگ اعلانات، صدای سکوت را تجربه کنید.

– این را تصویر کنید – از ویژگی های ویرایش تصویر داخلی برای ترسیم،. برش و تلنگر عکس های خروجی خود استفاده کنید. حتی یک ابزار نوشتاری وجود دارد. تا بتوانید کلمات بیشتری را به ۱۰۰۰ موردی که تصویر شما ارزش آن را دارد اضافه کنید.

– دانلود پیام رسان سیگنال برای مک signal با لینک مستقیم

دانلود پیام رسان سیگنال Signal Messenger برای مک‌بوک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود پیام رسان سیگنال با لینک مستقیم را به صورت رایگان برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

3 1 رأی
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@