تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

مشکل مک بوک M1

دلایل نامشخص برای مشکل مک بوک M1 اپل در دانلود برنامه‌های iOSمشکلات مشکل مک بوک m1

کمپانی اپل برای این‌که در هنگام بروز مشکل همکاری با کمپانی‌های گوناگون، هیچ نگرانی‌ای بایت تأمین قطعات مورد نیاز خود نداشته باشد، تلاش دارد که خود را خودکفاتر از قبل کند. به همین دلیل برای قطع وابستگی به تراشه‌های پردازنده‌ی اینتل، رو آورد به تولید پردازنده‌های سری M تا از این به بعد در مک بوک‌ها به طور کامل یا در کنار پردازنده‌ی اینتل، شاهد این پردازنده‌ی اختصاصی جدید اپل باشیم. معماری اختصاصی پردازنده‌های M1 باعث شده است تا برنامه‌های مورد نیاز برای نصب آن هم دارای ساختاری و کدنویسی کاملاً متفاوتی نسبت به مک بوک‌های پیشین باشد که با پردازنده‌ی اینتل عرضه شده‌اند. در همین راستا در مک بوک های سری M1، جدیدترین مشکلی که از طرف کاربران این دیوایس‌ها مطرح شده است، ایراد در دانلود برنامه iOS بوده است. مشکلات مک بوک m1.

پاسخ اپل به مشکل مک بوک M1

گفتیم که معماری متفاوت در پردازنده‌های سری M باعث می‌شود که برنامه‌های قبلی که برای MacOS طراحی شده بودند دیگر امکان اجرا بر روی مک بوک های سری M را نداشته باشند. به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزار مانند کمپانی ادوبی مجبور شدند که برای این تراشه‌ی جدید، برنامه‌های مخصوص تولید کنند. همین موضوع باعث می‌شد که مک بوک M1 قابلیت پشتیبانی تعداد بسیار کمی از نرم‌افزارها را داشته باشد، به نحوی که این تعداد بسیار کم‌تر از میزان استاندارد بود. چنین معضلی باعث دلسرد شدند کاربران دستگاه‌های جدید می‌شد. اپل به منظور جلوگیری از این مشکل، امکانی را به وجود آورده بود تا برنامه‌های iOS قابلیت دانلود، نصب و اجرا بر روی پردازنده‌ی M1 داشته باشند. اما در حال حاضر موارد زیادی از سوی کاربران گزارش شده است که در این روند دانلود و اجرا با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اند.

کاربرانی که این مشکل مک بوک M1 را گزارش داده‌اند، گفته‌اند که در زمان دانلود برنامه از اپ استور، یک نوار انیمیشنی برای حالت دانلود به آن‌ها نمایش داده می‌شود اما در نهایت دانلود انجام نمی‌شود. در زمان گزارش این ایراد، پشتیبان اپل به گزارش دهندگان پاسخ داده است که دلیل این مشکل هنوز مشخص نیست‌ و نمی‌دانیم اپل چه زمانی قادر به حل این مشکل خواهد بود.

مشکلات مک بوک m1.

دلایل احتمالی

گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر این‌که چنین مشکلی با ارائه‌ی به روز رسانی جدید MacOS به وجود. آمده است زیرا در نسخه‌ی قبلی مک او اس این مشکل گزارش نشده بود. اپل برای حفظ اعتماد. کاربران به سری جدید پردازنده‌ی اختصاصی خود کار دشواری را پیش رو دارد. این کمپانی عظیم. باید بتواند تا پیش از قطع کامل همکاری با کمپانی اینتل، پردازنده‌های اختصاصی خود را تا. جایی که ممکن باشد قدرتمندتر کرده و ایرادات این چنینی را بر طرف نماید. البته باید این نکته را. مد نظر داشت از ابتدا هم اعلام نشده است که تمام نرم افزارها و بازی‌های آیفون و آیپد بر. روی مک بوک‌های M1 قابل اجرا هستند. بلکه تنها آن دسته از نرم افزارهایی که از سوی سازنده. چنین امکانی را پیش از این فراهم کرده باشند، امکان. نصب بر روی مک بوک های سری M را دارا خواهند بود.

در هر صورت اپل باید برای این جابه‌جایی تمامی موارد را در نظر بگیرد تا منجر به از دست دادن کاربرانش نشود. شما هم در صورتی که قصد خرید مک بوک را دارید سعی کنید تمام موارد این‌چنینی را لحاظ نمایید.

مشکلات مک بوک m1.

5 1 رأی
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!