تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Blackmagic Design Fusion Studio

ابزار ویدیو

دانلود فیوژن برای مک fusion با لینک مستقیمدانلود فیوژن Fusion برای مک

قدرتمندترین ابزار جلوه های ویژه

دانلود فیوژن Fusion برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار Blackmagic Design Fusion Studio در واقع برترین و پیشرفته ترین برنامه ترکیب برای جلوه های ویژه و نیز ساخت انیمیشن محسوب می شود به منظور استفاده برای افکت های بصری، گرافیست ها و نیز انیماتورهای سه بعدی. از این نرم افزار مشهور و قدیمی که دارای ۲۵ سال سابقه است، در بیش از ۱۰۰۰ فیلم پر فروش هالیوودی به منظور ساخت جلوه های ویژه بصری مورد استفاده قرار گرفته است. رابط کاربری ساده و البته قدرتمند آن، از مهم ترین ویژگی های نرم افزار Fusion محسوب می گردد. این ویژگی باعث می شود که بتوان پیچیده افکت ها را به آسانی ایجاد نمود. دانلود فیوژن برای مک fusion با لینک مستقیم .

عملیات اصلی

نرم افزار Blackmagic Fusion (که قبلاً به نام eyeon Fusion و به طور خلاصه Maya Fusion شناخته می شد) ترکیب تصویر پس از تولید است که توسط Blackmagic Design توسعه یافته و در اصل توسط eyeon Software نوشته شده است. معمولاً برای ایجاد جلوه های بصری و ترکیب دیجیتالی برای فیلم ها، سرال های تلویزیونی و تبلیغاتی استفاده می شود و از رابط مبتنی بر گره استفاده می کند که در آن فرآیندهای پیچیده با اتصال نمودار جریان یا شماتیک بسیاری از گره ها، که هر یک نشان دهنده یک فرآیند ساده تر است، به کار می رود، مانند تار شدن یا اصلاح رنگ. این نوع رابط ترکیبی انعطاف پذیری زیادی را شامل می شود، از جمله توانایی تغییر پارامترهای مرحله اولیه پردازش تصویر در زمینه (هنگام مشاهده کامپوزیت نهایی). پس از خرید توسط Blackmagic Design، Fusion در دو نسخه منتشر شد: Fusion رایگان، و Fusion Studio تجاری.

دانلود فیوژن برای مک fusion با لینک مستقیم

برنامه Fusion برای لینوکس، مایکروسافت ویندوز و با انتشار Fusion 8 برای macOS در دسترس است.

تاریخچه

فیوژن در ابتدا در سال ۱۹۸۷ به عنوان نرم افزاری داخلی برای استفاده توسط New York Production & Design (NYPD) ، یک بوتیک پس از تولید و جلوه های بصری مستقر در سیدنی استرالیا ، توسعه یافت. اولین نسخه نرم افزار در DOS نوشته شده بود و شامل کمی بیشتر از یک چارچوب UI برای اتصال سریع خروجی فایلهای دسته ای از قبل موجود و ابزارهای کمکی بود. eyeon Software Inc. به طور خاص برای تجاری سازی Fusion شکل گرفت و کلیه عملیات مربوط به نرم افزار به تورنتو ، انتاریو ، کانادا منتقل شد.

در سال ۲۰۱۴ ، Blackmagic Design شرکت eyeon Software Inc را خرید و اکنون. در حال توسعه نرم افزار Fusion است. نسخه ۱۵ DaVinci Resolve که در. سال ۲۰۱۸ منتشر شد ، همچنین توسط Blackmagic Design توسعه یافته است،. یک نسخه یکپارچه از Fusion را در برنامه اضافه کرد. دانلود فیوژن برای مک fusion با لینک مستقیم .

از این نرم افزار در فیلم های مشهوری چون آلیس در سرزمین عجایب،. ۳۰۰، انیمیشن ۹، آواتار، بازگشت بتمن و… استفاده شده است.

دانلود فیوژن Fusion برای مک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود فیوژن برای مک با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
90 از 100 90%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64
  • macOS 10.14.6 or later
باکس دانلود:
Download 455.39MB

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@