تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

NoxPlayer

شبیه ساز اندروید

دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید Noxplayer برای مک با لینک مستقیمدانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید NoxPlayer برای مک

شبیه ساز حرفه ای اندروید

دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید NoxPlayer برای مک

نرم افزار NoxPlayer یک نرم افزار قدرتمند شبیه ساز اندروید است برای رایانه های دسکتاپ. این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با کم ترین میزان اشغال منابع سیستم، بتوانند که نرم افزارهای و بازی های اندروید را بر روی رایانه مک خود نصب و اجرا نمایند. این شبیه ساز اندروید بر روی ماشینی مجازی طراحی و ساخته شده است. با استفاده از این نرم افزار دیگر محدودیتی در نصب و اجرای بازی ها و برنامه های اندرویدی نخواهید داشت زیرا به اندازه فضای خالی بر روی درایوی که شبیه ساز را نصب کرده اید، فضا برای بازی ها و برنامه های اندرویدی خواهید داشت.

دانلود شبیه ساز اندروید NoxPlayer برای مک با لینک مستقیم

از امکانات جالب این شبیه ساز اندروید این است که توانایی انتخاب. نوع دستگاه و حتی انتخاب رزولوشن و DPI دلخواه خود را خواهید داشت.. دیگر این که برنامه امکان وصل شدن به گیم پد و کنترل بازی را دارد. از دیگر ویژگی های. مهم این نرم افزار، ادغام دوربین و میکروفن و تایپ کردن در صفحه کلید است.

مهم ترین ویژگی ها

– بازی اندروید را بر روی رایانه بازی کنید: کاملاً بهینه سازی شده.. برای بازی ها و برنامه ها از ثبات و روان بودن بیش تر برخوردار است.. با NoxPlayer ، شما همان تجربه بازی را با رایانه شخصی و بازی کنسول خواهید داشت.

– شبیه ساز کامل اندروید: پشتیبانی از صفحه کلید، گیم پد، ضبط اسکریپت و چندین نمونه.. هر ویژگی فقط برای تجربه بازی شما مناسب است. با. NoxPlayer تجربه بهتری برای بازی های موبایل داشته باشید.

– کنترل صفحه کلید: فقط با یک کلیک نقشه برداری صفحه کلید را باز کنید،. با تنظیم. کنترل ها روی صفحه کلید، ماوس یا گیم پد، رایانه شخصی. واقعی مانند تجربه بازی را بدست آورید.

– اجرای هم زمان: چندین نمونه را همزمان اجرا کنید تا بازی های بیشتری. انجام دهید. برای استفاده از چندین حساب بازی، عملیات را در همه موارد همزمان کنید.

– دستگاه ضبط ماکرو: عملیات پیچیده خود را ضبط کرده و سپس اسکریپت را با یک کلیک اجرا کنید.

دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید NoxPlayer برای مک بوک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود NoxPlayer با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
100 از 100 100%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64
  • macOS 10.12 or later
باکس دانلود:
Download 628.65 MB

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@