تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

شارژ بی سیم اپل | پتنت جدید اپل برای شارژ بی سیم | اخبار مک بوک لند

تبدیل مک بوک به شارژ بی سیمشارژ بی سیم پتنت جدید اپل

کمپانی اپل به تازگی پتنت جالبی را ثبت کرده است. این پتنت جدید اپل گویای این مطلب است که ظاهراً اپل قصد دارد مک بوک های خود را تبدیل به یک شارژ بی سیم به منظور شارژ کردن سایر دستگاه های اپل نماید.

از این پتنت جدید اپل طی چند روز گذشته تصاویری منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که اپل در قسمت های مختلفی از  دستگاه های جدید مک بوک، مدارات شارژ بی‌سیم قرار داده است تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها، موبایل و سایر گجت های اپل خود را از جمله آیفون، اپل واچ ایرپاد، بر روی این بخش‌ها قرار داده و از این طریق آن‌ها را با استفاده از فناوری شارژ بی سیم شارژر نمایند. ادعای اپل این است که می‌خواهد مشکل نیاز به چندین شارژر را برای شارژ نمودن دیوایس‌ها و گجت‌های گوناگون را با استفاده از این پنتن برطرف نماید.

شارژ بی سیم پتنت جدید اپل

پتنت جدید اپل

ظاهراً نقطه‌هایی که اپل می‌خواهد آن‌ها را با پتنت جدید خود به محل‌های شارژ بی سیم تبدیل نماید شامل: بخش‌های حاشیه‌ای مک بوک که کربران در هنگام تایپ دست‌ها را روی آن قرار می‌دهند، ترک‌پد و نیز قسمت پشتی صفحه نمایش هستند.

در ظاهر امر این پتنت جدید اپل با مشکلی رو به رو خواهد بود و آن هم مربوط به. جنس بدنه‌ی آلومینیومی مک بوک های اپل است. چیزی که پیش از این به کرات اعلام شده. این است که از دستگاه‌هایی با بدنه آلومینیومی نمی‌توان برای شارژ بی سیم استفاده. کرد و اپل برای تعبیه‌ی شارژ بی‌سیم، دستگاه‌های آیفون ۸ به بعد خود را با در پشت. شیشه‌ای ساخته است. اما در حال حاضر مک بوک ها و آیپدها که قرار است از آن‌ها به. عنوان ابزار اصلی شارژر بی‌سیم استفاده شود دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم. بوده که از طریق آن‌ها نمی‌توان شارژر بی‌سیم را انجام داد. به همین دلیل. کمپانی اپل باید برای این مشکل راه حلی پیدا کند.

البته به طور کلی فرآیند تبدیل پتنت‌ها به طور کلی و این پتنت جدید اپل به یک محصول. تجاری نیازمند طی کردن مسیری طولانی است اما در صورت عملی شدن این پروژه و. تبدیل شدن این پتنت برای شارژ بی سیم به یک محصول تجاری واقعی،. اپل می‌تواند با استفاده از آن، بسیاری از کاربران را وارد اکوسیستم خود نماید.

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!