تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

۴K Video Downloader

تماس تصویری و ابزار ویدیو

دانلودر ویدئو برای مک 4k video downloader با لینک مستقیمدانلودر ویدئو برای مک ۴K Video Downloader (M1)

ابزار دانلود ویدئو ۴K

دانلودر ویدئو برای مک ۴K Video Downloader با لینک مستقیم

نرم افزار ۴K Video Downloader دانلودر ویدئو برای مک است که با استفاده از آن می توانید به دانلود ویدیو های با کیفیت با سرعت بسیار بالا بپردازید. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده و راحت است زیرا رابط کاربری ساده ای دارد. شما می توانید با استفاده از کلیدهای ترکیبی لینک ویدیو را به لیست دانلود خود اضافه نماید. این نرم افزار از فرمت های جدید با کیفیت بالا هم پشتیبانی می کند.

دانلودر ویدئو برای مک ۴k video downloader با لینک مستقیم

با ظهور و عرضه فرمت های جدید ویدئویی ۴K و ۸K، که دارای کیفیت دو برابر و چهار برابر فایل های Full HD هستند، هنوز نرم افزار های زیادی نیستند که از این فرمت ها پشتیبانی می کنند و به همین ترتیب، قابلیت دانلود آن ها هم فعلاً در هر نرم افزاری وجود ندارد اما نرم افزار ۴K Video Downloader توانسته است با اعمال تغییرات، آخرین فناوری ها را پشتیبانی کرده و توانایی دانلود آن ها را ارائه دهد.

ویژگی Smart Mode

با استفاده از این ویژگی کاربر می تواند در ابتدا قالب یا فرمت مد نظر خود را انتخاب نماید. بعد از آن نرم افزار می توانید با در نظر گرفتن فرمت و حجم، فایل مورد نظر کاربر را دانلود نماید. علاوه بر همه این ها، این نرم افزار می تواند فایل ویدئویی را بعد از دانلود به فرمت هایی مانند MP4، MKV، M4A، MP3، FLV و ۳G تبدیل کند. دانلودر ویدئو برای مک ۴k video downloader با لینک مستقیم .

با استفاده از دانلودر ویدئو برای مک ۴K Video Downloader می توانید لیست پخش و کانال های کامل را از یوتیوب با کیفیت بالا و فرمت های مختلف ویدئویی یا صوتی ذخیره کنید. میکس YouTube خود را مشاهده کنید، بعداً تماشا کنید، ویدیوهای پسندیده و لیست پخش خصوصی YouTube را بارگیری کنید. همچنین امکان دریافت ویدیوهای جدید از کانال های مورد علاقه YouTube که به صورت خودکار بارگیری می شوند، وجود دارد.

دانلودر ویدئو برای مک ۴k video downloader با لینک مستقیم

از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– زیرنویس YouTube را استخراج کنید: یادداشت ها و زیرنویس ها را به همراه فیلم های YouTube بارگیری کنید. آن ها را در قالب SRT ذخیره کنید، از بین بیش از ۵۰ زبان انتخاب کنید. زیرنویس ها را نه فقط از یک ویدیو، بلکه از کل لیست پخش یا حتی کانال YouTube دریافت کنید.

– همه سایت های ویدیویی محبوب پشتیبانی می کنند: ذخیره ویدئو و صدا از YouTube، Vimeo، TikTok، SoundCloud، Flickr، Facebook، Instagram، DailyMotion، Naver TV، Likee و Tumblr. بارگیری جریان از Twitch و YouTube Gaming.

– بارگیری محتوای خصوصی YouTube: بارگیری ویدیوهای خصوصی YouTube و لیست های پخش که به آنها دسترسی دارید. محتوای خصوصی را بدون ورود به سیستم، در هر کجا و هر زمان که مایل هستید تماشا کنید. دانلودر ویدئو برای مک ۴k video downloader با لینک مستقیم .

ویدئو های سه بعدی و ۳۶۰ درجه

– بارگیری ویدئوی سه بعدی: با تماشای فیلم های سه بعدی استریوسکوپی در رایانه یا تلویزیون خود، تجربه ای بی نظیر داشته باشید. بارگیری ویدئوهای سه بعدی یوتیوب با فرمت های MP4، MKV، FLV، ۳GP و سایر فرمت ها.

– بارگیری فیلم های ۳۶۰ درجه: با ویدئوهای واقعیت مجازی در اطراف خود احساس کنید.. ویدیوهای ۳۶۰ درجه را بارگیری کنید تا هر چندبار که می خواهید تجربه VR حیرت. انگیز را زنده کنید.

– راه اندازی پروکسی درون برنامه: دور زدن محدودیت هایی که. توسط ارائه دهنده خدمات اینترنت تعیین شده است. برای دسترسی و. بارگیری از YouTube و سایر سایت ها، از طریق پروکسی درون برنامه ارتباط برقرار کنید.

– ویژگی حالت هوشمند: حالت هوشمند را فعال کنید و تنظیمات ترجیحی را. برای همه بارگیری های بیشتر اعمال کنید – فیلم ها و آهنگ ها را راحت تر و سریعتر بارگیری کنید.

– بیش از دو میلیون کاربر در سراسر جهان. دانلودر ویدئو برای مک ۴k video downloader با لینک مستقیم .

دانلودر ویدئو برای مک 4K Video Downloader با پردازنده M1 و اینتل با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود 4K Video Downloader با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
89 از 100 89%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64 or Apple M1
  • macOS 10.13 or later
باکس دانلود:
Download 120.12MB

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@