تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Java Runtime Environment

ابزارهای پلت فرم جاوا

دانلود نرم افزار جاوا ران تایم Java Runtime برای مک با لینک مستقیمدانلود نرم افزار جاوا ران تایم Java Runtime Environment برای مک

مجموعه ابزارهای پلت فرم جاوا برای مک

دانلود نرم افزار جاوا ران تایم Java Runtime Environment برای مک

نرم افزار Java Runtime Environment یا JRE یک لایه نرم افزاری است که بر روی نرم افزار سیستم عامل رایانه اجرا می شود و کتابخانه های کلاس و سایر منابع مورد نیاز برای اجرای یک برنامه جاوا را برای کلاس فراهم می کند. برنامه JRE یکی از سه جزء مرتبط برای توسعه و اجرای برنامه های جاوا است. دو جزء دیگر به شرح زیر است: Java Development Kit یا JDK مجموعه ای از ابزارها برای توسعه برنامه های جاوا است.

توسعه دهندگان JDK ها را بر اساس نسخه جاوا و بسته یا نسخه – Java Enterprise Edition (Java EE)، Java Special Edition (Java SE) یا Java Mobile Edition (Java ME) انتخاب می کنند. هر JDK همیشه شامل JRE سازگار است، زیرا اجرای برنامه جاوا بخشی از روند توسعه برنامه جاوا است. ماشین مجازی جاوا یا JVM، برنامه های جاوا را به صورت زنده اجرا می کند. هر JRE شامل JRE پیش فرض است، اما توسعه دهندگان مختارند دیگری را انتخاب کنند که نیازهای منابع برنامه های کاربردی آنها را برآورده کند.

دانلود نرم افزار جاوا ران تایم Java Runtime برای مک با لینک مستقیم

نرم افزار JRE کد جاوا ایجاد شده با استفاده از JDK را با کتابخانه های لازم برای اجرای آن بر روی JVM ترکیب می کند و سپس نمونه ای از JVM را ایجاد می کند که برنامه حاصله را اجرا می کند. بخش JVM برای چندین سیستم عامل در دسترس هستند و برنامه های ایجاد شده با JRE روی همه آنها اجرا می شود. به این ترتیب، Java Runtime Environment چیزی است که یک برنامه جاوا را قادر می سازد بدون هیچ گونه تغییری در هر سیستم عامل اجرا شود.

JRE چگونه کار می کند؟

جی. دی. کا JDK و JRE با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند تا یک محیط کار پایدار ایجاد کنند. که امکان اجرای یکپارچه برنامه های مبتنی بر جاوا را تقریباً در هر سیستم عامل فراهم می کند.. موارد زیر معماری زمان اجرای JRE را تشکیل می دهد:

ClassLoader

جاوا Java ClassLoader به طور پویا تمام کلاسهای لازم برای اجرای یک برنامه جاوا را. بارگذاری می کند. از آنجایی که کلاس های جاوا فقط در مواقع لزوم در حافظه بارگذاری. می شوند، JRE از ClassLoaders برای خودکارسازی این. فرآیند در صورت نیاز استفاده می کند. دانلود نرم افزار جاوا ران تایم Java Runtime برای مک با لینک مستقیم .

تأییدکننده کد بایتی

تأیید کننده بایت کد قبل از اینکه به مترجم منتقل شود، قالب و دقت کد جاوا را. تضمین می کند. در صورتی که کد یکپارچگی سیستم یا حقوق دسترسی را نقض کند،. کلاس خراب در نظر گرفته می شود و بارگیری نمی شود.

مترجم

بعد از موفقیت بارگذاری کد بایت، مترجم جاوا نمونه ای از JVM را ایجاد می کند. که به برنامه جاوا اجازه می دهد به صورت بومی روی دستگاه زیرین اجرا شود.

JRE از چه چیزی تشکیل شده است؟

علاوه بر ماشین مجازی جاوا، JRE از انواع دیگر ابزارها و ویژگی های نرم افزاری. پشتیبانی کننده برای استفاده بیشتر از برنامه های جاوا شما تشکیل شده است.. دانلود نرم افزار جاوا ران تایم Java Runtime برای مک با لینک مستقیم .

راه حل های استقرار

به عنوان بخشی از نصب JRE، فناوری های استقرار مانند Java Web Start و. Java Plugin وجود دارند که فعال سازی برنامه ها را ساده کرده و پشتیبانی پیشرفته ای. را برای به روز رسانی های بعدی جاوا ارائه می دهند.

جعبه ابزار توسعه

جی. آر. ای JRE همچنین شامل مجموعه ابزارهایی است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا رابط کاربری خود را بهبود بخشند. برخی از این ابزارها عبارتند از:

Java 2D: رابط برنامه نویسی برنامه (API) که برای ترسیم گرافیک دو بعدی به. زبان جاوا استفاده می شود. توسعه دهندگان می توانند رابط کاربری غنی، جلوه های ویژه،. بازی و انیمیشن ایجاد کنند. دانلود نرم افزار جاوا ران تایم Java Runtime برای مک با لینک مستقیم .

چکیده جعبه ابزار پنجره (AWT): GUI (رابط کاربری گرافیکی) که برای ایجاد اشیاء، دکمه ها، نوارهای اسکرول و پنجره ها استفاده می شود.

Swing: یک رابط کاربری گرافیکی سبک دیگر که از مجموعه وسیعی از ویجت ها برای ارائه سفارشی سازی های انعطاف پذیر و کاربرپسند استفاده می کند.

دانلود نرم افزار جاوا ران تایم Java Runtime Environment برای مک بوک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود java Runtime Environment با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
10 از 100 10%
سیستم مورد نیاز:
  • macOS 10.7 or later
باکس دانلود:
Download 170.31 MB

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

5 1 رأی
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@