تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

TradingView

تحلیل بازارهای مالی

دانلود نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مک با لینک مستقیمتریدینگ ویو برای مک بوک TradingView

تحلیل بازارهای مالی

دانلود نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مک با لینک مستقیم

نرم افزار TradingView برای مک یک پلت فرم تجزیه و تحلیل بازارهای مالی برای رایانه های دسکتاپ و تلفن همراه به منظور استفاده معامله گران و سرمایه گذاران است. کمپانی سازنده این نرم افزار در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و دفاتر این شرکت در حال حاضر در ایالات متحده، انگلستان و مستقر هستند دارد. هم اکنون وب سایت این نرم افزار بر اساس رتبه الکسا در بین ۱۳۰ وب سایت برتر جهان قرار داشته و دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه است.

دانلود نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مک با لینک مستقیم

نرم افزار تریدینگ ویو TradingView کامل ترین ابزار برای آمارگیری لحظه ای از بازارهای مالی گوناگون اعم از معاملات سهام، آتی و ارزهای خارجی در فارکس، ارزهای دیجیتال (Crypto Currency) مانند بیت کوین، اتریوم و… جفت ارزها مانند دلار – یورو، قیمت جهانی فلزات مانند طلا، نقره، مس و… محسوب می شود. این نرم افزار به کمک ابزار های بسیار زیاد خود، از مهم ترین پلت فرم های تحلیل فنی بازارهای مالی و نیز شبکه اجتماعی برای معامله گران محسوب می شود.

پشتیبانی از چندین نمایشگر

از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز برای معامله گران بازارهای مالی، امکان استفاده از نمایشگرهای متعدد به منظور مشاهده دقیق تر نمودار ها در ابعاد بزرگ تر و توانایی دیدن نمودار ها در بازه های زمانی گوناگون (Time Frame) است. نرم افزار TradingView برای مک این امکان را برای کاربران فراهم می آورد که بتوانند فضای کاری خود را بدون هیچ گونه محدودیتی بر روی چندین نمایشگر تنظیم و بازیابی کنند. نکته ی مهم در استفاده از نرم افزار دسکتاپ tradingview به جای نسخه وب آن، در همین موضوع است زیرا مرورگرهای گوناگون برای نمایش بر روی چند نمایشگر دچار مشکلات و محدودیت هایی هستند. دانلود نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مک با لینک مستقیم .

ابزارهای نامحدود

در نرم افزار تریدینگ ویو tradingview مک تمامی ابزارهای لازم برای تحلیل تکنیکال مانند استفاده از خطوط روند، سطح های حمایتی و مقاومتی، کانال های قیمتی، ابزارهای پرکاربردی چون فیبوناچی، بهره گیری از الگوهای مهم مانند الگوهای هارمونیک و کلاسیک، امواج الیوت و بی شمار ابزار دیگر به کامل وجود دارد. در واقع ابزاری وجود ندارد که نتوانید آن را در تریدینگ ویو tradingview پیدا کنید. تمامی این ابزارها در محیطی بسیار کاربرپسند و راحت با رابط کاربری جذاب و آسان قرار گرفته اند که باعث راحتی در استفاده از آن ها می شود، به گونه ای که حتی تحلیل گران آماتور هم از آن استفاده می کنند. ویژگی های یاد شده باعث شده است که امروزه بیش از ۳۰ میلیون تحلیل گر بازارهای مالی (Traders) در سراسر جهان از امکانات بهره مند شوند. دانلود نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مک با لینک مستقیم .

البته این نرم افزار هم مانند بسیاری از نرم افزارهای دیگر دارای پلن های متعدد کاربری است. به گونه ای که هر سطح از کاربران به بخشی از امکانات آن دسترسی دارند، اما در دسترس بودن بخش اعظم امکانات یاد شده، نرم افزار تریدینگ ویو tradingview را به یکی از مهم ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل بازارهای مالی تبدیل کرده است.

برخورداری از ارتباط با صرافی های گوناگون

یکی از مهم ترین امکانات پرکاربرد در نرم افزار تردینگ ویو TradingView  این است اطلاعات، آمارها و نمودارهای لحظه ای ارائه شده در آن، محدود به یک یا دو صرافی نیست، بلکه به عنوان مثال در باراز ارزهای دیجیتال و با حضور صرافی های گوناگون مانند بایننس، کوکوین، اوکس و… کاربران می توانند قیمت های لحظه ای در صرافی مورد نظر خود را مشاهده نمایند. علاوه بر این، امکان مشاهده قیمت سهام و ارزهای دیجیتال در بازارهای آتی (Futures) نیز وجود دارد. دانلود نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مک با لینک مستقیم .

اطلاعات دقیق و معتبر

از مهم ترین ویژگی های نرم افزار تریدینگ ویو TradingView بهره گیری از نمودارهای دقیق با اطلاعات کاملاً معتبر است. این ویژگی به شما امکان می دهد که بازارهای بین‌المللی مانند Crypto Currency، Forex، CFD، Futures و… بتوانید از نمودارهایی استفاده نمایید که بر اساس قیمت های صحیح و معتبر در لحظه ایجاد شده اند.

امروزه در بازارهای مالی، ابزار تریدینگ ویو به قدری مهم و معتبر شناخته می شود که اکثر سایت های ارائه دهنده اطلاعات این حوزه ها، به طور مستقیم و با استفاده از رابط های موجود، از نمودارهای این نرم افزار در سایت های خود استفاده می کنند. به همین دلیل آشنایی و تسلط به نرم افزار TradingView در حکم تسلط بر تمامی پلت فرم های موجود در بستر بازارهای مالی محسوب می شود. دانلود نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مک با لینک مستقیم .

انواع حساب های کاربری در تریدینگ ویو

در TradingView چهار نوع پلن یا حساب کاربری وجود دارد که هر کدام امکانات گوناگونی دارند:

  • حساب کاربری رایگان: استفاده از تایم فریم های یک دقیقه و بالاتر، استفاده هم زمان از ۳ اندیکاتور،. تعداد ۱ هشدار فعال، ۵۰۰۰ کندل تاریخچه قیمتی، امکان معامله مستقیم توسط بروکر دلخواه و…
  • حساب کاربری پرو (Pro) به قیمت سالانه ۱۵۵ دلار: استفاده از تمامی تایم فریم ها،. استفاده هم زمان از ۵ اندیکاتور، تعداد ۲۰ هشدار فعال، ۱۰۰۰۰ کندل. تاریخچه قیمتی، امکان معامله مستقیم توسط بروکر دلخواه و…
  • حساب کاربری پرو پلاس (Pro+) به قیمت سالانه ۲۹۹ دلار: استفاده از تمامی تایم. فریم ها، استفاده هم زمان از ۱۰ اندیکاتور، تعداد ۱۰۰ هشدار فعال، ۱۰۰۰۰ کندل. تاریخچه قیمتی، امکان معامله مستقیم توسط بروکر دلخواه و…
  • حساب کاربری پریمیوم (Premium) به قیمت سالانه ۵۹۹ دلار: استفاده از تمامی تایم. فریم ها، استفاده هم زمان از ۲۵ اندیکاتور، تعداد ۴۰۰ هشدار فعال، ۲۰۰۰۰ کندل. تاریخچه قیمتی، امکان معامله مستقیم توسط بروکر دلخواه و…

البته نگران قیمت ها نباشید. حساب کاربری رایگان، به تنهایی تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد نمود.

مهم ترین امکانات نرم افزار تریدینگ ویو TradingView

  • دسترسی به نمودارهای مختلف با داده های معتبر جهانی
  • برخورداری از ابزارهای کامل تحلیل تکنیکال
  • شبکه اجتماعی برای معامله‌گران با امکان اشتراک گذاری تحلیل ها و مشاهده تحلیل های تکنیکال سایر معامله گران
  • برخورداری از قابلیت کدنویسی توسط زبان برنامه نویسی Pine Script (اندیکاتورهای شخصی)
  • امکان بک تست گرفتن از استراتژی معاملاتی بر روی نمودار
  • امکان فیلتر نویسی در نرم افزار تریدینگ ویو TradingView و استفاده از فیلترهای آماده (Screener)
  • قابلیت معامله (Trade) به صورت مستقیم (امکان اتصال بروکرها به این پلتفرم)
  • اطلاع از اخبار و اطلاعات بنیادی سهام
  • اندیکاتور تشخیص خودکار الگوهای کندل استیک
  • دانلود نرم افزار تریدینگ ویو Tradingview برای مک با لینک مستقیم

دانلود تریدینگ ویو برای مک‌بوک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود تریدینگ ویو با لینک مستقیم را به صورت رایگان برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@