تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Traktor Pro

آهنگسازی و ویرایش صدا

دانلود نرم افزار دی جی تراکتور پرو Traktor pro ترکتور پرو برای مک با لینک مستقیمدانلود نرم افزار تراکتور پرو Traktor Pro برای مک (M1)

ابراز قدرتمند و حرفه ای دی جی برای مک

دانلود نرم افزار تراکتور پرو Traktor Pro برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار Traktor Pro یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای DJ محسوب می شود که امکان میکس و ادیت مستقیم فایل های صوتی و موسیقی را برای کاربران فراهم می آورد. از دلایل اصلی محبوبیت این نرم افزار این است که با وجود بهره مندی از تکنولوژی بسیار قدرتمند، استفاده ی بسیار آسان و کارآیی فوق العاده بالایی هم داشته و از یک رابط کاربری بسیار منعطف برخوردار است. این رابط کاربری همراه است با اشکال رنگی موج ها برای ویرایش تصویری موسیقی و صدا.

دانلود نرم افزار دی جی تراکتور پرو Traktor pro ترکتور پرو برای مک با لینک مستقیم

نرم افزار Traktor Pro علاوه بر موارد یاد شده، از امکاناتی فوق العاده به منظور ادیت و میکس چندگانه و خلاقانه برخوردار است. این امکانات بسیار عالی و هوشمند، به کاربران اجازه ریمیکس ساده ی فایل های صوتی را برای کاربران فراهم می آورد. از قدرتمندترین ابزارهای این برنامه، ضبط کننده ی جدید لوپ است که می تواند فایل های صوتی را از مجرای کانال های میکسر ضبط نموده، عمل ورود به رابط کاربری را انجام داده و به این ترتیب کاربر می تواند افکت های مورد نیاز خود را بر روی آن ها پیاده سازی نماید. از این افکت ها می توان به افکت هایی مانند Delay، Bouncer و… نام برد.

توضیحات سازنده

  • نرم افزار DJ 4-DECK حرفه ای.
  • نرم افزار برجسته DJ ما، از میله ها، غرفه ها، تا بزرگترین مراحل در سراسر جهان استفاده می شود.
  • صدای حرفه ای، با افزایش زمان و افزایش محدود کننده جدید.
  • رابط قدرتمند با سخت افزار TRAKTOR، از جمله Haptic Drive، ضبط الگوی Remix Deck و موارد دیگر.

CRAFTED TO PERFORM

تقریباً دو دهه پیش، ما اولین نرم افزار DJ را برای تسخیر واقعی باشگاه ایجاد کردیم. از آن زمان، سیستم های صوتی و زمین های رقص در سراسر جهان، و مهمانی های خانه، بارها، سواحل و همه چیز در بین آنها پر شده است. در حال حاضر، با TRAKTOR PRO 3، ما بر اساس آن گذشته ابزارهای جدیدی را برای مجسمه سازی صوتی، بهترین کیفیت صدا و شفاف ترین رابط کاربری تا به امروز برای شما به ارمغان آورده ایم – بنابراین شما می توانید هر کجا که می خواهید، هرطور که می خواهید، هرطور که می خواهید پخش کنید. دانلود نرم افزار دی جی تراکتور پرو Traktor pro ترکتور پرو برای مک با لینک مستقیم .

STAY IN SYNC

برنامه TRAKTOR برای تقویت مهارت های ضرباهنگ شما عالی است، اما همچنین می توانید با اجازه دادن به TRAKTOR PRO 3 برخی از کارها، ژانرها را ترکیب کنید و BPM ها را کنار بگذارید. با ضربه زدن روی دکمه همگام سازی آهنگ های شما به سرعت هماهنگ می شود، بنابراین زمان زیادی برای آزمایش ترکیب خود دارید.

با لوپ ها، هاتک ها و ضربه ها دوباره ریمیکس کنید

برای کسانی که واقعاً می خواهند مهر خود را روی یک مجموعه بگذارند، مطمئن ترین و بدون نقص ترین صنعت، ابزار Hotcue و ضرب و شتم صنعت به شما امکان می دهد آهنگها را هرطور که دوست دارید خرد کنید و دوباره ویرایش کنید. مگر اینکه بخواهید چیزها را خارج از ضرباهنگ برش دهید، TRAKTOR مطمئن می شود که هرگز از شیار خارج نمی شوید. دانلود نرم افزار دی جی تراکتور پرو Traktor pro ترکتور پرو برای مک با لینک مستقیم .

FULL FX SUITE INCLUDED

آهنگهای خود را با بیش از ۴۰ جلوه بصری و درجه بالا تعدیل کنید. افکت Deck FX معروف TRAKTOR می تواند آهنگ های شما را با تنوع بی پایان پیچانده و پیچ دهد، در حالی که Mixer FX جدید جلوه های کاربردی آسان را در یک کنترل واحد در هر کانال ارائه می دهد. آنها را برای کاوش صوتی خارج از این جهان بالا، پایین، روشن و خاموش کنید.

PLATFORM DJ MODULAR

خواه تجربی گسترده باشید یا فقط برخی از آهنگ های مورد علاقه خود را بچرخانید، می توانید TRAKTOR PRO 3 را برای رفع نیازهای خود طراحی کنید. دانلود نرم افزار دی جی تراکتور پرو Traktor pro ترکتور پرو برای مک با لینک مستقیم .

بهترین صدا را داشته باشید

برنامه TRAKTOR PRO 3 مجموعه ای از تغییرات را در موتور صوتی ما مشاهده می کند که با در نظر گرفتن سیستم های صوتی با اندازه باشگاه طراحی شده است. ابزار New Elastique 3 time-stretching، یک محدود کننده اصلی پیشرفته، و گزینه های مدل سازی میکسر صنعتی به این معنی است که سبک شما و هر کاری که برای آهنگ های خود انجام می دهید، همیشه برای گوش شما موسیقی است.

راه اندازی کنید

برای علاقه مندان به موم، پشتیبانی از وینیل دیجیتالی به شما امکان می دهد عرشه های TRAKTOR را با استفاده از وینیل کد زمان روی صفحه های گردان خود کنترل کنید. برای مجریان که خطوط DJing، همگام سازی MIDI، Ableton Link و ورودی های خارجی را تار می کنند به شما امکان می دهد تنظیمات ترکیبی گسترده ای بسازید. تنظیمات خود را با یک حالت نقشه MIDI ساده و ساده جدید تنظیم کنید. دانلود نرم افزار دی جی تراکتور پرو Traktor pro ترکتور پرو برای مک با لینک مستقیم .

کتابخانه ای آماده برای هر چیزی

کتابخانه موسیقی شما در مجموعه های شما منعکس می شود – سازماندهی کلیدی. برای اجرایی است که می تواند با کف رقص سازگار شود. لیست های پخش،. همگام سازی iTunes و بانک های مورد علاقه عملکرد کتابخانه شما را آماده نگه می دارند.. بنابراین وقتی آماده اید تبلیغی را که ماه گذشته در صندوق ورودی شما قرار داده شده است کنار. بگذارید، می توانید آن را در چند ثانیه بارگذاری کنید. ابزار Smartlists به شما امکان می دهد. با ترکیب فیلترهای دلخواه، لیست پخش جدیدی ایجاد کنید، و هنگامی که آهنگهای. جدید به کتابخانه شما اضافه می شوند، به روز رسانی می شوند. – تمام تمرینات ۱۶۰ دور در دقیقه، ابزارهای DJ و قسمت های سرگرم کننده را. در جایی که به آنها نیاز دارید آماده کنید.

دانلود نرم افزار دی جی تراکتور پرو Traktor pro ترکتور پرو برای مک با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار تراکتور پرو Traktor Pro برای مک بوک با پردازنده M1 و اینتل با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود Traktor Pro برای مک با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
100 از 100 100%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64 or Apple M1
  • macOS Version 10.12
باکس دانلود:
Download 395.67MB

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@