تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

PhoneRescue

بازیابی اطلاعات

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات Phonerescue برای مک با لینک مستقیمدانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات PhoneRescue برای مک (M1)

ابزار قدرتمند ریکاوری اطلاعات و حذف رمز

دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات PhoneRescue برای مک

نرم افزار PhoneRescue نرم افزاری است جهت ریکاوری اطلاعات و داده های پاک شده و نیز باز کردن قفل فراموش شده برای رایانه های مک بوک.

دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات Phonerescue برای مک با لینک مستقیم

ویژگی های اصلی نرم افزار

– دارای بیش ترین میزان ریکاوری موفقیت آمیز داده ها.

– دارای امکان ریکاوری عکس ها، فیلم ها و ویدیو ها، پیام ها، تماس ها و…

– برخورداری از قابلیت ذخیره دوباره داده های از دست رفته به صورت مستقیم بر روی گوشی (در نسخه اندرویدی).

– برخورداری از قابلیت ریکاوری تمامی فایل های whatsapp.

– برخورداری از قابلیت حذف کردن رمز، الگوی امنیتی (پترن ) و حتی اثر انگشت بدون از دست رفتن اطلاعات و با امنیت بالا.

– برخورداری از یک رابط کاربری آسان و قدم به قدم (Step By Step).

– دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات Phonerescue برای مک با لینک مستقیم .

توضیحات سازنده نرم افزار:

۱۰۰ Sec امن و بالاترین میزان موفقیت در جهان

برنامه PhoneRescue معتقد است که از دست دادن داده ها موقتی است ، زیرا با موفقیت بیش از ۵،۷۰۰،۰۰۰ کاربر iOS و Android را از بلایای داده نجات داده است. در حال حاضر ، تمام داده های از دست رفته شما می توانند با خیال راحت ریکاوری شوند و شما قطعا تنها فردی هستید که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

ساده ترین عملیات با گردش کار مستقیم

نرم افزار PhoneRescue با رابط کاربری بصری ، گردش کار ساده و جادوگر گام به گام ، ریکاوری اطلاعات پیچیده را به سادگی با چند کلیک ساده می کند. این به هیچ وجه دانش فنی نمی خواهد و حتی پدربزرگ و مادربزرگ شما می توانند به راحتی آنچه را که از دست داده اند به خود باز گردانند.

دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات Phonerescue برای مک با لینک مستقیم

گسترده ترین پوشش پرونده ها و امکانات

برنامه PhoneRescue تنها نرم افزار جهان است که داده ها و فایل ها را تا ۳۱ نوع ریکاوری می کند ، عکس ها ، پیام ها و کلیه ملزومات ضروری شما را پوشش می دهد. چندین راه حل نیز برای اطمینان از ریکاوری آنچه می خواهید ، تحت هر شرایطی در دسترس است.

بهترین نتایج از بهترین فناوری های تاریخ به دست می آید

ما در PhoneRescue می داند که کار سریعتر شانس بیشتری برای بهبودی دارد. بنابراین ، از بهترین فناوری ها برای سریعترین اسکن ، پیش نمایش فوری و ریکاوری رعد و برق استفاده می کند. در حال حاضر ، شما می توانید داده های از دست رفته را قبل از رونویسی و برای همیشه حذف کنید. دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات Phonerescue برای مک با لینک مستقیم

معتبرترین و موفق ترین نجات دهنده داده ، همیشه!

برنامه PhoneRescue بر اساس فن آوری های سفارشی طراحی شده ، تنها نجات دهنده ای است که می تواند شما را از هر گونه بلایای داده iOS در اولین لحظه نجات دهد. عکسها ، پیامها ، مخاطبین یا فقط هر قسمتی از فایلهای ضروری ، همه آنها را از دستگاه iOS ، iCloud یا iTunes پشتیبان برای شما باز می گردانیم. بسیار ساده ، کارآمد و ایمن.

نرم افزار PhoneRescue به میلیون ها کاربر iOS کمک کرده است که داده های از دست رفته خود را در ۵ سال گذشته با موفقیت ریکاوری کنند. در حال حاضر ، آماده است تا شما را از هر نوع از دست دادن داده و تحت هر شرایطی نجات دهد. دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات Phonerescue برای مک با لینک مستقیم .

به راحتی هر گونه مشکل سیستم iOS که شما را آزار می دهد تعمیر کنید

هنگامی که آیفون شما خراب می شود ، یک تجربه بسیار ناامید کننده است. اما اکنون می توانید آرام باشید. PhoneRescue نه تنها اطلاعات شما را ذخیره می کند ، بلکه مشکلات سیستم iOS شما را نیز برطرف می کند ، از جمله صفحه سفید/آبی/سیاه مرگ ، iPhone منجمد و حتی دستگاه های در حالت Recovery/DFU و غیره.

برنامه PhoneRescue چیزی بیشتر از یک ابزار تعمیر iOS است. اگر به طور تصادفی آن گذرواژه ها را فراموش کرده اید ، می تواند با خیال راحت هر دو رمز عبور صفحه قفل و رمز عبور زمان صفحه را حذف کند. به این ترتیب ، می توانید طبق معمول به طور رایگان به iPhone خود دسترسی داشته باشید ، سپس کنترل کامل دستگاه iOS را داشته باشید. دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات Phonerescue برای مک با لینک مستقیم .

دانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات PhoneRescue برای مک بوک با پردازنده M1 و اینتل با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود PhoneRescue با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
100 از 100 100%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64 or Apple M1
  • macOS 10.11 or later
باکس دانلود:
Download 55.4MB (M1 & Intel)

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@