تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Disk Drill

ابزار سیستم

دانلود نرم افزار ریکاوری و بازیابی اطلاعات مک Disk Drill با لینک مستقیمدانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات Disk Drill برای مک (M1)

ابراز قدرتمند برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات مک

دانلود نرم افزار ریکاوری و بازیابی اطلاعات Disk Drill برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار Disk Drill یک نرم افزار بازیابی اطلاعات مک است که بومی سیستم عامل مک طراحی شده است: به راحتی با Recovery Vault از فایل های خود در برابر حذف تصادفی محافظت کرده و داده های از دست رفته را از دیسک های مک بازیابی کنید. اکثر دستگاه های ذخیره سازی، انواع فایل و سیستم فایل ها پشتیبانی می شوند. می توانید فایل های حذف شده از دستگاه های iPhone و Android را بازیابی کنید! Disk Drill ابزارهای مفید و رایگان برای مدیریت دیسک مانند فایل یاب تکراری، پشتیبان گیری byte-by-byte، پاکسازی دیسک و تجسم فضا، درایو بازیابی اطلاعات قابل بوت، نظارت بر سلامت دیسک و غیره را ارائه می دهد.

Recovery Vault

هنگامی که چیزی حذف می شود Recovery Vault امکان بازیابی نه تنها خود فایل، بلکه ویژگی های آن مانند نام فایل اصلی، مکان و غیره را نیز ممکن می سازد. بنابراین همیشه می توانید داده ها را از سیستم فایل Mac (HFS/HFS+) بازیابی کنید و پارتیشن های FAT32 Disk Drill همچنین شامل S.M.A.R.T. نظارت مستقیم بر روی دیسک ؛ می توانید وضعیت سخت افزاری دیسک های خود را زیر نظر داشته باشید و از خرابی های احتمالی یا سایر مسائل به طور خودکار اعلان ها را دریافت کنید. اگر دیسک یا پارتیشن خراب است، می توانید به راحتی آن را در یک تصویر دیسک (DMG) پشتیبان گیری کنید که بعداً می توان آن را برای بازیابی نصب کرد.

دانلود نرم افزار ریکاوری و بازیابی اطلاعات مک Disk Drill با لینک مستقیم

نرم افزار Disk Drill PRO همچنین دارای تعدادی حالت اسکن پیشرفته برای بازیابی اطلاعات FAT، NTFS، HFS/HFS+، سایر فایل سیستم ها و درایوهای فرمت شده (اولیه شده) است. با استفاده از اسکن سریع می توانید موارد حذف شده را روی دیسک های FAT و NTFS قرار دهید، این روش اسکن سریع و دقیق است، اما بعید است که اطلاعات حذف شده مدتها قبل را پیدا کنید. با Deep Scan می توانید داده ها را از هر دیسک یا کارت حافظه صرف نظر از سیستم فایل آنها بازیابی کنید. این روش بازیابی طولانی و کامل است، دیسک شما را در حالت باینری اسکن می کند و حتی پس از قالب بندی می تواند فایل های حذف شده را پیدا کند. دانلود نرم افزار ریکاوری و بازیابی اطلاعات مک Disk Drill با لینک مستقیم .

Free Disk Drill می تواند داده ها را تقریباً از هر دستگاه ذخیره سازی – از جمله هارد دیسک های داخلی مکینتاش، هارد اکسترنال، دوربین، iPhone، iPads، iPod، دستگاه های Android، درایوهای USB، Kindles و کارت های حافظه اسکن و بازیابی کند.

در بسیاری از موارد، برنامه Disk Drill می تواند دستگاه شما را بخواند حتی اگر خراب باشد، قابل خواندن نباشد یا پارتیشن را از دست داده باشد. Disk Drill با ترکیب چندین الگوریتم قدرتمند اسکن، یک راه حل کامل بازیابی اطلاعات Mac را ارائه می دهد. دانلود نرم افزار ریکاوری و بازیابی اطلاعات مک Disk Drill با لینک مستقیم .

نحوه بازیابی اطلاعات پاک شده از روی مک

هنگامی که متوجه می شوید برخی از فایل ها در مک شما وجود ندارد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که سطل زباله را بررسی کنید. سطل زباله یک پوشه خاص است که فایل های حذف شده را موقتا ذخیره می کند تا زمانی که خالی شود. در صورتی که فایل های مورد نظر شما در سطل زبانه قرار نداشتند، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. Disk Drill را برای Mac بارگیری و نصب کنید
  2. نرم افزار بازیابی فایل Disk Drill را در مک خود راه اندازی کنید
  3. Drive To Scanned را انتخاب کنید
  4. حذف فایل های محافظت شده در Mac
  5. اسکن سریع فایل های حذف شده
  6. اسکن عمیق برای داده های از دست رفته
  7. فایل های حذف شده خود را انتخاب کنید
  8. بازیابی فایل های حذف شده در Mac خود

دانلود نرم افزار ریکاوری و بازیابی اطلاعات مک Disk Drill با لینک مستقیم .

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات مک Disk Drill برای مک بوک با پردازنده M1 و اینتل با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود Disk Drill برای مک با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
90 از 100 90%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64 or Apple M1
  • macOS 10.15 or later
باکس دانلود:
Download 60.93 MB v4.5

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

Download 62.88 MB v5.1.11

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

2 3 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@