تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Studio One Professional

ساخت و ویرایش صدا و موسیقی

دانلود استودیو وان پرو Studio One Pro برای مک

ابزار قدرتمند آهنگسازی و تنظیم

دانلود استودیو وان پرو Studio One Professional برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار Studio one نرم افزاری است قدرمند جهت ساخت موسیقی و تنظیم و ضبط آهنگ. از ویژگی های مهم این نرم افزار ظاهر گرافیکی و رابط کاربری ساده و جذابش است که با استفاده از آن حتی برای کاربران مبتدی نیز امکان ساخت و تنظیم آهنگ وجود دارد. در عین حال این نرم افزار دارای امکانات بسیار بالایی نیز هست که باعث می شود برای کاربران حرفه ای نیز بسیار کاربردی و جذاب بوده و آن ها نیز بتوانند از این برنامه جهت آهنگ سازی و تنظیم آهنگ استفاده نمایند.

دانلود استودیو وان پرو برای مک studio one pro با لینک مستقیم

استودیو وان با سهولت استفاده در هسته اصلی خود طراحی شد. در حال حاضر ده سال است که به طور یکپارچه مدل استودیوی ضبط شده با زمان و اثبات شده را با روند تولید امروزی با ضربات و حلقه ترکیب می کند-بنابراین می توانید ایده های موسیقی را سریعتر از گذشته به واقعیت صوتی برسانید.

یک رابط کارآمد و تک صفحه، تعداد نامحدودی آهنگ، ابزار ویرایش بصری و ابزارهای مجازی پیشرفته را در خود جای داده است. زمان ارزشمند خود را صرف ایجاد موسیقی کنید، به جای این که فکر کنید روی چه چیزی کلیک کنید. استودیو یک نحوه کار یا کار روی شما را تعیین نمی کند.

۳ راه خلاق برای یک هدف

نرم افزار وان استودیو پرو از ابتدا تا انتها همراه خلاق شماست. صفحه شروع آنچه را که برای شروع پروژه های خلاقانه خود، باز کردن پارامترها و بررسی به روز رسانی و نکات لازم دارید، فراهم می کند. از آنجا، صفحه آهنگ همه مربوط به ضبط، تنظیم، ویرایش و مخلوط کردن موسیقی شما با مجموعه ای کامل از ابزارهای مجازی، جلوه ها و ابزارهای نوآورانه تنظیم است. سپس، موسیقی خود را در صفحه پروژه جمع آوری و تسلط پیدا کنید. حتی بهتر، پروژه ها و صفحات آهنگ به هم متصل هستند بنابراین اگر فقط به یک تغییر کوچک در استاد یا ساقه خود نیاز دارید، به صفحه آهنگ بروید، تغییر دهید و به طور خودکار به پروژه مخلوط کنید. هیچ برنامه دیگری با گذر از الهام خلاق اولیه به تولید تمام شده و تسلط کامل، هدف چنین گذار بی زحمتی را برآورده نمی کند.

ترتیب سرعت کلیک

هنگام تنظیم، جابجایی، برش، چسباندن و حرکت پر زحمت را فراموش کنید. با استفاده از Scratchpads برای آزمایش تنظیمات، یک آهنگ تنظیم کننده که بخش های آهنگ ها را به راحتی به مانند قطعات متحرک آسان می کند و نوآورانه Harmonic Editing-انعطاف پذیرترین اجرای آهنگ آکورد تا به امروز-هیچ برنامه دیگری نمی تواند به سهولت تنظیم و ترانه سرایی آن استودیو نزدیک شود. یکی ۴ تحویل می دهد. دانلود استودیو وان پرو برای مک studio one pro با لینک مستقیم .

یکی دیگر از استودیوهای اول: ویرایش هارمونیک

آکورد ترک استودیو One 4 بسیار فراتر از یک آهنگ آکورد ساده برای داده های نت، رویای یک ترانه سرا است. ایجاد، استماع و تغییر پیشرفت آکورد، جایگزینی آکورد را امتحان کنید، آکوردهای غنی را جایگزین آکوردهای ساده کنید، حتی قسمت های قدیمی تر ساختار جدیدی را انتخاب کنید که به لطف الهامی که ویرایش هارمونیک می تواند به شما ارائه دهد. این پیشرفت، که با سازها و حتی پیش نویس آهنگ های صوتی کار می کند، بر تعهد وان استودیو پرو برای ساده سازی روند آهنگسازی و ایجاد موسیقی تأکید می کند.

دانلود استودیو وان پرو برای مک studio one pro با لینک مستقیم

برنامه Studio One در حال حاضر دارای یک کنترل کننده سخت افزاری سخت افزاری جدید برای کنترل نرم افزاری کنترل و افزایش قطبیت رابط PreSonus شما است. و اگر رابط کاربری شما این کنترل ها را ندارد، به هر حال به دست آوردن نرم افزار و کنترل قطبیت هر ورودی دست می یابید! هر دوی این فناوری ها را با هم ترکیب کنید تا به آرامی پیش آمپرهای سخت افزاری خود را بدون ایجاد سیگنال فوق داغ به دیسک هدایت کنید.

علاوه بر این، افزونه منحصر به فرد Pipeline XT Studio One Professional به شما امکان می دهد از مجموعه پردازنده های بوتیک، پرنعمت و کلاسیک سیگنال آنالوگ خود به راحتی افزونه های نرم افزاری استفاده کنید. جبران تاخیر به صورت خودکار انجام می شود، بنابراین می توانید افزونه ها و سخت افزار خود را به راحتی مخلوط کرده و مطابقت دهید. آن RE-501 را گردگیری کنید و دست به کار شوید! دانلود استودیو وان پرو برای مک studio one pro با لینک مستقیم .

فرمت MIDI و فراتر از MIDI

نرم افزار Studio One با تمام وسایل استاندارد MIDI که می شناسید و دوست دارید،. از کنترلرها تا ماژول های صدا کار می کند. اما هنگامی که داده های MIDI به استودیو وان می. رسد، به فرمت داخلی با وضوح بالا و ۳۲ بیت تبدیل می شود. این بدان معناست که. هیچگونه صدای زیپ روی سازها، تغییرات روانتر کنترل کننده و خمیدگی پیچ، اتوماسیون. دقیق تر و مزایای دیگر هنگام کار در محیط Studio One وجود ندارد. و اگر شما نیاز به استفاده. تجهیزات MIDI خارجی دارید، در آنجا نیز تحت پوشش هستید-Studio One در صورت. نیاز به بازگشت به دنیای خارج، فرمت وضوح بالا را به داده های استاندارد MIDI ترجمه می کند.

نرم افزار وان استودیو پرو Studio One همچنین دارای مجموعه ای قوی از ابزارهای. ویرایش یادداشت خلاق مانند Randomize، Apply Scale، Mirror Notes و موارد دیگر و. همچنین گزینه های مفید مانند Quantize و Humanize است. همه اینها به میانبرهای صفحه. کلید قابل واگذاری هستند و در ماکروها گنجانده شده اند. ویرایش MIDI هرگز. بهتر از این نبوده است. دانلود استودیو وان پرو برای مک studio one pro با لینک مستقیم .

نت های قابل چاپ که واقعاً قابل توجه است

تنها با چند کلیک و Notion 6.4 یا بالاتر، Harmonic Editing ایجاد ورق های نت با ظاهر زیبا و قابل چاپ را آسان می کند.

دانلود استودیو وان پرو Studio One Professional برای مک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود استودیو وان پرو برای مک با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
Ali
Ali
2 ماه قبل

انقد ازش متن گذاشتید و تبلیغ کردید
اما دانلودش خالیه و نوشتید بزودی😆

error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@