تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Adobe Character

ابزار ساخت انیمیشن و مدل سازی

دانلود ادوبی ادوب کاراکتر adobe character animator برای مک بوک با لینک مستقیمادوب کاراکتر انیماتور برای مک بوک Adobe Character Animator

ابزار ساخت انیمیشن و مدل سازی

دانلود ادوب کاراکتر انیماتور Adobe Character Animator برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار ادوب کاراکتر انیماتور Adobe Character Animator CC یک نرم افزار فوق العاده دقیق است که توسط کمپانی مشهور ادوبی برای استفاده علاقه مندان به انیمیشن سازی و ساخت و طراحی و خلق شخصیت ها و کاراکترهای انیمیشنی ارائه شده است. ویژگی ادوبی کاراکتر انیماتور این است که در مبحث انیمیشن سازی، به طور تخصصی و حرفه ای بر روی کاراکتر سازی و خلق شخصیت متمرکز شده است و به همین دلیل، امکانات و توانایی های خارق العاده ای را به کاربران ارائه می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید چهره شخصیت ها را به بهترین شکل طراحی کرده و حتی ابزار یا وسایل گوناگونی را در دست آن ها تعبیه نمایید. به علاوه این که در این نرم افزار می توانید به طراحی و ساخت انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی هم بپردازید.

به دلیل نوع کاربرد این نرم افزار، استفاده از آن به منظور ساخت و طراحی انیمیشن هایی که در پخش زنده استفاده می شود و یا پروژه های دانشجویی، بسیار رواج دارد.

دانلود ادوبی ادوب کاراکتر adobe character animator برای مک بوک با لینک مستقیم

کاربران می توانند به سادگی از ابزارهای این برنامه استفاده کرده تا خلاقیت خود را در زمینه ساخت شخصیت های انیمیشنی و کارتونی بهبود ببخشند. وجود قالب ها و الگوهای گوناگون در نرم افزار به ساده سازی این روند بسیار کمک می کند. با استفاده از این قابلیت می توانید حتی به شیوه ویزارد، کاراکترهایی بسیار واقع گرایانه طراحی کرده و اجرا نمایید.

امکانات این نرم افزار به همین جا محدود نمی شود. با استفاده از آن خواهید توانست جزئیات بی نظیری را در چهره کاراکتر خود خلق کرده و حتی حالت های گوناگونی را برای ابروها و چشم ها و به منظور نشان دادن حس کاراکترها و شخصیت ها به وجود آورید.

دانلود ادوبی ادوب کاراکتر adobe character animator برای مک بوک با لینک مستقیم

برخی از قابلیت های مهم نرم افزار Adobe Character Animator CC:

– ابزارها و قابلیت های ویژه برای طراحی شخصیت ها و کاراکتر های کارتونی و انیمیشنی.

– امکان طراحی و ویرایش پا و دست کاراکتر ها.

– تعبیه پنل های جدید برای کنترل.

– وجود پنل های جدید Trigger.

– بهبود ابزارهای طراحی و بهینه سازی ابرو ها و چشم ها.

دانلود ادوبی ادوب کاراکتر adobe character animator برای مک بوک با لینک مستقیم .

دانلود ادوب کاراکتر انیماتور Adobe Character Animator نسخه کاربر برای مک‌بوک با پردازنده M و اینتل لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود ادوب کاراکتر انیماتور با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
84 از 100 84%
سیستم مورد نیاز:
  •  Intel  64
  •  Apple Silicon
باکس دانلود:
Download 2.56GB v22.3 (M1,M2,M3 & Intel) OS 10.15 Later

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@