تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Adobe Premiere Element

ابزار حرفه ای ویرایش ویدئو

دانلود ادوب پریمیر المنت adobe premiere elements برای مک بوک با لینک مستقیمادوب پریمیر المنت برای مک بوک Adobe Premiere Elements

ابزار حرفه ای ویرایش ویدئو

دانلود ادوب پریمیر المنت Adobe Premiere Elements برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار ادوب پریمیر المنت Adobe Premiere Elements از محصولات شرکت ادوبی است که به منظور ویرایش و ادیت فیلم و کلیپ های ویدئویی و اضافه کردن افکت بر روی آن‌ها طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی افکت هایی را بر روی فیلم های مورد نظر خود گذاشته و یا به آسانی و با ابزار موجود در برنامه، کیفیت صدای فیلم ها و کلیپ های خود را بالا ببرید. از ویژگی های جالب این برنامه قابلیت افزودن افکت های کارتونی به فیلم است. برای این کار ابزارها و سبک های گوناگونی وجود دارد که در داخل برنامه به راحتی در دسترس است.

با استفاده از برنامه پریمیر المنت می توانید به سادگی اقدام به افزایش کیفیت صوتی فیلم نموده، اشکالات صدا را بر طرف کرده و یا نویز صدا را کاهش دهید. برای استفاده از این برنامه می توانید فیلم ها را از هر منبعی حتی انواع دوربین های فیلمبرداری انتقال دهید. همچنین می توانید در انتها و بعد ز انجام ویرایش های مورد نظر خود، فیلم ها و تصاویر را به شکل مستقیم به برخی شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک انتقال داده و به اشتراک بگذارید.

دانلود ادوب پریمیر المنت adobe premiere elements برای مک بوک با لینک مستقیم

پریمیر المنت در واقع برای کاربرانی ساخته شده است که زمان یا تخصص کار کردن با Adobe Premiere Pro را نداشته و می خواهند برخی ویرایش ها را به راحتی بر روی ویدئوهای خود اعمال کنند. بنابراین کمپانی ادوب اقدام به ساخت این نرم افزار کرد که با استفاده از انواع افکت ها و پلاگین های گوناگون، کاربران بتوانند در محیطی ساده و جذاب و با رابط کاربری مناسب، اقدام به ویرایش فیلم ها و کلیپ های خود نمایند. در این نرم افزار به منظور ساده سازی عملیات مکانیکی مثل جست و جو کردن و یا برچسب گذاری در برنامه ساز ها و یا برش ویدئو در ویرایش گر، از تکنولوژی هوش مصنوعی یا امضای AI بهره برده شده است. وجود قابلیتی به نام سازمان دهنده هوشمند و ادیت های هدایت شده باعث می شود تا کاربران بتوانند با کمک خود نرم افراز، به راحتی کلیپ هایی زیبا و به یاد ماندنی خلق کنند.

دانلود ادوب پریمیر المنت adobe premiere elements برای مک بوک با لینک مستقیم .

برخی از مهم‌ترین ویژگی های Adobe Elements Premiere:

– سازماندهی هوشمند با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی.

– قابلیت ساختن اسلایدشو با افکت های جذاب.

– امکان برداشتن اسکرین شات های با کیفیت از روی کلیپ و ویدئو.

– قابلیت اصلاحات هوشمند با استفاده از تجزیه و تحلیل کردن فیلم.

دانلود ادوب پریمیر المنت adobe premiere elements برای مک بوک با لینک مستقیم .

دانلود ادوب پریمیر المنت Adobe Premiere Elements برای مک‌بوک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود ادوب پریمیر المنت با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
84 از 100 84%
سیستم مورد نیاز:

نسخه v21.0

  • Intel 64
  • Apple Silicon

نسخه v2020.1

  • Intel 64
باکس دانلود:
Download 1.62GB v21.0 (M1,M2,M3 & Intel) OS 10.14 Later

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

Download 3.4GB v2020.1 OS 10.9 Later

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@