تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Adobe Dimension

ابزار طراحی

دانلود ادوب دایمنشن Adobe Dimension CC برای مک بوک با لینک مستقیمادوب دایمنشن برای مک بوک Adobe Dimension CC

طراحی

دانلود ادوب دایمنشن Adobe Dimension CC برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار ادوب دایمنشن Adobe Dimension CC یک نرم افزار بسیار حرفه ای است که در آن امکان طراحی گرافیکی برای کاربران فراهم آمده است. همچنین علاوه بر این، امکان طراحی به صورت سه بعدی را به کمک نوار ابزار قدرتمندی را ارائه می کند. تصاویر با کیفیت بسیار بالا در این نرم افزار و با کمک تکنولوژی گرافیکی بالایی که در موتور رندینگ V-Ray و همچنین الگوریتم های یادگیری ماشین وجود دارد، طراحی و تولید می گردند.

این موضوع باعث می شود که نرم افزار ادوب دایمنشن بهترین گزینه باشد به منظور طراحی نماهای نزدیک، نماهای سه بعدی و البته هنر انتزاعی. در برنامه Dimension cc مجموعه ای قوی از ابزارها فراهم شده اند به منظور طراحی دو بعدی و سه بعدی. این ابزارها امکان طراحی ساده و آسان تصاویر را به صورت سه بعدی واقع گرایانه که فوتورئالیسم نامیده می شود فراهم کرده و نیز ترکیبی از منابع را برای تصویر سازی مصورسازی دو بعدی و سه بعدی در فضایی واقع گرایانه به وجود می آورد.

دانلود Adobe Dimension CC برای مک بوک با لینک مستقیم

هدف اصلی در این نرم افزار این است که بدون این که نیاز به آموزش برنامه های پیچیده و تخصصی باشد، ابزارهای مورد نیاز را به منظور یک پارچه سازی امکانات دو بعدی و سه بعدی به توسعه دهندگان ارائه دهد. در واقع می توان گفت که این نرم افزار امکانات مناسبی را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند از طراحی ساده و راحت با آن لذت ببرند. همچنین نرم افزار ادوب دایمنشن به منظور تصویر سازی های خلاق، این امکان را فراهم می کند که بتوان گرافیک های دو بعدی و سه بعدی را ترکیب کرد.

کمپانی قدرتمند ادوب به وسیله‌ی Learning Machine (ابزار یادگیری ماشین) توانسته است امکاناتی را فراهم نماید که به کمک آن، بهترین محل برای قرار گرفتن منبع و در نتیحه بهترین نورپردازی، به صورت هوشمند به کاربر پیشنهاد داده شود. از دیگر امکانات این برنامه تراز کردن خودکار اشیا نسبت به خط افق است. رابط کاربری این نرم افزار شبیه به فتوشاپ و ایلاستریتور بوده و یادگیری و استفاده از آن بسیار راحت است. به منظور رندرینگ در این نرم افزار از V-Ray استفاده شده است که در واقع نتیجه و خروجی نهایی را هم زمان بر روی صفحه به کاربر نشان می‌دهد و نیازی به گذراندن زمانه اضافه برای رندرینگ ندارد.

دانلود Adobe Dimension CC برای مک بوک با لینک مستقیم

دانلود ادوب دایمنشن Adobe Dimension CC برای مک‌بوک با لینک مستقیم

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود ادوب دایمنشن با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@