تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

Adobe Air

ابزار سیستم

دانلود ادوبی ادوب پریمیر adobe air برای مک بوک با لینک مستقیمادوب ایر برای مک بوک Adobe Air

ساخت و اجرای نرم افزار ساخته شده

دانلود ادوب ایر Adobe Air برای مک بوک با لینک مستقیم

نرم افزار ادوبی ایر Adobe AIR که به عنوان Adobe Integral Runtime و با نام رمز Apollo هم شناخته می شود، یک سیستم زمان اجرا از نوع کراس پلت فرم است که در حال حاضر توسط Harman International برای ساخت برنامه های دسک تاپ و برنامه های تلفن همراه توسعه یافته است و با استفاده از Adobe Animate، ActionScript و به صورت اختیاری Apache Flex برنامه ریزی شده است. این نسخه در ابتدا در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. ادوب ایر از برنامه های قابل نصب در ویندوز و macOS بوده و از سیستم عامل های تلفن همراه از جمله اندروید، iOS و BlackBerry Tablet OS پشتیبانی می کند.

ایر AIR یک محیط زمان اجرا است که به محتوای Adobe Animate و رمزگذاران ActionScript0.3 اجازه می دهد تا برنامه ها و بازی های ویدیویی را بسازند که به صورت مستقل قابل اجرا هستند و مانند یک برنامه بومی در سیستم عامل های پشتیبانی شده عمل می کنند. یک برنامه HTML5 که در مرورگر استفاده می شود، نیازی به نصب ندارد، در حالی که برنامه های AIR نیاز به نصب از یک فایل نصب کننده (Windows و OS X) یا App Store مناسب (iOS و Android) دارند. برنامه های AIR دسترسی محدودی به سیستم های ذخیره سازی محلی و پرونده ندارند، در حالی که برنامه های مبتنی بر مرورگر فقط به پرونده های جداگانه ای که توسط کاربران انتخاب شده اند دسترسی دارند.

دانلود ادوبی ادوب ایر adobe air برای مک بوک با لینک مستقیم

ادوبی ایر همچنین به صورت داخلی از یک کد مشترک با موتور رندر Flash Player و ActionScript 0.3 به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی استفاده می کند. برنامه ها باید به طور خاص برای AIR ساخته شوند تا از ویژگی های اضافی ارائه شده مانند چند لمسی، یکپارچه سازی سیستم فایل سیستم، برنامه های افزودنی مشتری بومی، ادغام با Taskbar یا Dock و دسترسی به شتاب سنج و دستگاه های GPS استفاده کنند. برنامه های HTML5 می تواند بر روی موتور WebKit موجود در AIR اجرا شوند.

برنامه های برجسته ساخته شده با Adobe AIR شامل eBay Desktop، دسکتاپ Pandora One، TweetDeck، Adobe Media Player 12 سابق، Angry Birds و Machinarium از جمله چند رسانه ای ها و برنامه های مدیریت وظیفه هستند که با ایر ساخته شده اند. طبق ادعای ادوبی، بیش از ۱۰۰۰۰۰ برنامه منحصر به فرد در AIR ساخته شده است و بیش از ۱ میلیارد نصب از ماه مه ۲۰۱۴ در سراسر جهان انجام شده است. این برنامه به عنوان بهترین محصول توسعه برنامه کاربردی موبایل در نمایشگاه الکترونیک مصرفی برای دو سال متوالی (CES 2014 و CES 2015) انتخاب شد.

دانلود ادوبی ادوب ایر adobe air برای مک بوک با لینک مستقیم

در ژوئن ۲۰۱۹ کمپانی ادوبی اعلام کرد که انتقال پشتیبانی مداوم و توسعه Adobe AIR به HARMAN را آغاز می کند. این کمپانی همچنان به پشتیبانی از نسخه های ۳۲ و قبل از آن تا پایان سال ۲۰۲۰ ادامه داد، زیرا پشتیبانی توسط HARMAN مدیریت می شد.

دانلود ادوب ایر Adobe AIR نسخه کاربر برای مک‌بوکM و اینتل با لینک مستقیم 

ما در مجموعه‌ی مک بوک لند امکان دانلود ادوب ایر با لینک مستقیم را برای شما تهیه کرده‌ایم. لطفاً بعد از استفاده، نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران هم بتوانند از تجربیات شما بهره مند شوند.

امتیاز نرم افزار:
84 از 100 84%
سیستم مورد نیاز:
  • Intel 64
  • Apple Silicon
باکس دانلود:
Download 16.14MB v50.2.1 (M1,M2.M3 & Intel)

دانلود این نرم‌افزار فقط برای کاربران ویژه‌ی اشتراک نرم‌افزار امکان‌پذیر است. برای خرید اشتراک به حساب کاربری خود ورود کنید و یا یک حساب کاربری بسازید.

پسوورد فایل فشرده: www.macbookland.ir

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!

جهت پشتیبانی نرم افزارها با شماره 09365042926 (فقط و فقط در واتساپ) در ارتباط باشید. به سؤالات پشتیبانی نرم افزار در تماس تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین برای اطلاع از آموزش‌ها، اضافه شدن نرم‌افزارهای جدید و به روزرسانی نرم‌افزارها ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

macbookland@