تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

هارد مک بوک

در این صفحه می توانید تمامی انواع هارد مک بوک پرو و ایر را ببینید. تمامی هاردهای عرضه شده در مجموعه ی مک بوک لند دارای ضمانت اصل بودن (اصطلاحاً روکاری) و یک هفته مهلت تست هستند. همچنین درصورت نیاز، کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و باسابقه ی ما می توانند اقدام به تعویض هارد مک بوک شما کنند تا دستگاه شما دچار آسیب های ناشی از تعویض نادرست و غیرکارشناسی افراد غیرمتخصص نگردد.

قابل ذکر است که تمامی قطعات تعمیرات دیگر از قبیل ال سی دی،. انواع فلت‌ها، کیبورد، ترک پد، فن، باتری، اسپیکر، شارژر و… نیز در مجموعه‌ی. مک بوک لند ارائه می شود تا تمام نیازهای شما کاربران عزیز را بر طرف نماید.

هارد مک بوک

هارد مک بوک پرو ایر

مک بوک لند این افتخار را دارد تا با ارائه ی هارد انواع دستگاه های مک بوک، و نیز هاردهای کمیاب و نایاب، در خدمت شما کاربران عزیز باشد. هارد مک بوک پرو. دستگاه های اپل اغلب دارای دو نوع هارد هستند:. هارد SSD و هارد HDD. هاردهای SSD دارای سرعت بیش تری هستند. به این نوع از هاردها، اصطلاحاً هارد خشک گفته می شود زیرا دارای قطعه ی مکانیکی نیستند. بنابراین دچار خرابی های مانند بدسکتور هارد نمی شود و درصد خرابی شان بسیار پایین تر از هاردهای HDD است. در مقابل، هاردهای HDD دارای ظرفیت بالاتر و سرعت کم تر بوده و قیمت بسیار پایین تری هم دارند. هارد مک بوک ایر.

انواع خرابی هارد

بررسی مشکلات رایج مک بوک نشان می دهد که در هاردهای HDD، خرابی مانند بدسکتور بر اثر آسیب های فیزیکی و ضربه بسیار بیش تر اتفاق می افتد. اما هاردهای SDD بسیار کم تر دچار خرابی شده و طول عمر بسیار بیش تری دارند. از معدود خرابی های این نوع هارد می توان به خرابی کنترلر یا Nand اشاره کرد. فروشگاه مک بوک لند با ارائه هاردهای تمام مدل های دستگاه های مک بوک اپل، و نیز ارائه ی هاردهای کمیاب و نایاب تلاش می کند تمام نیازهای شما مشتریان عزیز را در این زمینه برطرف کند. انواع قطعات سخت افزار دستگاه های اپل نرم افزار ها برنامه ها، تماماً اصل و دارای مهلت تست.

error: محتوای محافظت شده!