تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

مک بوک پرو ۲۰۲۱ اپل طراحی تخت دارد: شبیه به آیفون ۱۲مک بوک پرو 2021 جدید

تحلیل گران ارشد مسائل مربوط به اپل، پیش بینی های خود را درباره‌ی مک بوک پرو جدید ارائه دادند. اگر پیش بینی ها درست از آب دربیاید، آن وقت خواهیم دید که کمپانی اپل، مک بوک پرو ۲۰۲۱ را با الهام گرفتن از سری آیفون ۱۲ خواهد ساخت که طراحی تخت تری خواهد داشت.

شایعات شنیده شده حاکی از این مطلب هستند که مک بوک پرو جدید همراه با یک تغییر بزرگ و قابل توجه معرفی خواهد شد و بعضی از تحلیلگران اعتقاد دارند که این بار، تغییر بزرگ را در ظاهر مک بوک جدید اپل شاهد خواهیم بود.

مک بوک پرو 2021 جدید

طبق گمانه زنی ها، بالا و پایین این مک بوک پرو دیگر مانند مدل های فعلی نخواهد بود که ظاهری خمیده دارند. گویا اپل برای طراحی  دستگاه جدید خود از بدنه اس تخت و شبیه به سری آیفون ۱۲ بهره خواهد برد. دستگاه‌های مک بوک پرو، سال ها است از طراحی با گوشه ای خمیده برخوردار هستند ولی پایین و بالای آن ها کمی محدب هستند. این طور که به نظر می رسد، اگر کمپانی اپل دست به چنین طراحی ای بزند، طبیعتاً کاربران برای برداشتن این مک بوک از روی میز احتمالاً کمی با مشکل مواجه خواهند شد. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل در صورت انتخاب این نوع طراحی، چه تمهیدی برای رفع مشکل احتمالی خواهد اندیشید.

سایر ویژگی های مک بوک پرو جدید

به غیر از ظاهر، انتظار می‌رود که مدل های مک بوک پرو ۲۰۲۱ با چیپست های. اپل سیلیکون و همراه با نمایش گر روشن تر دارای کنتراست تصویر بالاتر عرضه بشوند.. علاوه بر این‌ها، شایعاتی هم وجود دارد که احتمال حذف تاچ بار را مطرح کرده و از جایگزین کردن. تاچ بار با دکمه های فیزیکی صحبت می‌کنند. اضافه بر موارد گفته شده، شایعاتی. هم وجود دارد مبنی بر اضافه کردن کارت خوان SD و نیز، شارژر مگ سیف.

طبق اعلام قبلی اپل، مک بوک پرو جدید در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ میلادی. و در دو مدل ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ به بازار عرضه خواهد شد.

در زیر تصویر آیفون ۱۲ را می‌بینید و می‌توانید آن را با تصویر احتمالی. مک بوک پرو ۲۰۲۱ که بالاتر آورد‌ه‌ایم، مقایسه نمایید.

مک بوک پرو 2021 جدید

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!