تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

مک بوک ایر ۱۵ اینچ | اخبار مک بوک لند

مک بوک ایر ۱۵ اینچمک بوک ایر 15 اینچ

شایعات جدیدی وجود دارد مبنی بر تصمیم اپل برای ساخت مک بوک ایر ۱۵ اینچ. در سال ۲۰۲۲ احتمالاً کمپانی اپل قصد داشته باشد که نسل جدید لپ‌تاپ‌های مک‌بوک را معرفی و عرضه نماید که گویا نوع جدیدی هم با عنوان مک بوک ایر ۱۵ اینچی در میان آن‌ها قرار خواهد گرفت.

گزارش‌های تازه‌ای شنیده می‌شود که در آن‌ها اشاره می‌شود که ظاهراً کمپانی اپل تصمیم گرفته است تا مدلی دیگر از محبوب‌ترین مک‌بوک‌هایش را با اندازه‌ای بزرگ‌تر وارد بازار کند. بر طبق شایعات، شنیده می‌شود که اپل در حال ساخت مدل مک بوک ایر ۱۵ اینچ است. در‌ حال حاضر، بزگ‌ترین اندازه‌ی مک بوک ایر تولید شده توسط اپل دارای اندازه‌ی ۱۳٫۴ اینچی است. اما آن‌طور که MacRumors گزارش کرده است، آن‌ها در حال برنامه‌ریزی کردن برای آینده‌ی لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر بوده و به احتمال زیاد مدلی از این لپ‌تاپ محبوب را در اندازه‌ای بزرگ‌تری ساخته و به بازار عرضه خواهند کرد.

مک بوک ایر 15 اینچ

نکته‌ی مهم دیگر این است که شرکت اپل، دستگاه‌های مدل ۱۵ اینچ و ۱۶ اینچی مک بوک های خود را به سخت افزار قوی تری تجهیز و به بازار عرضه خواهد کرد. هم چنین مدل قدرتمند تر را که پرچم دار محسوب می‌شود، در قالب مک بوک پرو در اختیار مشتریان و کاربران اپل قرار خواهد گرفت.

طراحی ظاهری متفاوت مک بوک ایر ۱۵ اینچ

علاوه بر وجود گزارش هایی مبنی بر ساخت مدلی از مک بوک ایر با اندازه‌ی بزرگ تر. و سخت افزار قوی‌تر، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا تحولی عمیق را. هم در طراحی ظاهری این لپ‌تاپ‌‌ها به وجود بیاورند. بر اساس شنیده‌ها این انتظار وجود. دارد که مک بوک‌های ایر جدید، حداکثر تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ و یا ماه‌های ابتدایی سال. ۲۰۲۲ وارد بازار شوند. منابع مختلف گزارش داده‌اند که سری جدید لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر،. دارای طراحی باریک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های قبلی خواهند بود. همچنین مجهز به. صفحه نمایشی به حاشیه‌های کم‌تر نیز خواهند بود. گفته می‌شود که احتمال. دارد شارژر مگ سیف مجدداً به تولیدات جدید اپل اضافه گردد.

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!