تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

لاجیک برد مک بوک

در این صفحه می توانید تمامی انواع لاجیک برد مک بوک پرو و ایر را ببینید. تمامی لاجیک برد های عرضه شده در مجموعه ی مک بوک لند دارای ضمانت اصل بودن (اصطلاحاً روکاری) و یک هفته مهلت تست هستند. همچنین درصورت نیاز، کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و باسابقه ی ما می توانند اقدام به تعویض لاجیک برد مک بوک شما کنند تا دستگاه شما دچار آسیب های ناشی از تعویض نادرست و غیرکارشناسی افراد غیرمتخصص نگردد.

تمامی مادر برد های عرضه شده در مک بوک لند. دارای ضمانت اصل بودن هستند. همچنین درصورت نیاز، کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و باسابقه ی ما می توانند اقدام به تعویض مادر برد دستگاه شما کنند تا دستگاه شما دچار آسیب های ناشی از تعویض نادرست و غیرکارشناسی افراد غیرمتخصص نگردد.

علاوه بر این، قابل ذکر است که تمامی قطعات تعمیرات دیگر از قبیل باتری، انواع فلت ها، کیبورد، ترک پد، فن، اسپیکر، هارد، شارژر، ال سی دی مک بوک و… نیز در مجموعه ی مک بوک لند ارائه می شود تا تمام نیازهای شما کاربران عزیز را بر طرف نماید.

مادر برد مک بوک

مین برد برد اصلی لاجیک برد مادر برد مک بوک پرو ایر

مک بوک لند این افتخار را دارد تا با ارائه ی مادر برد انواع دستگاه های مک بوک اپل، و نیز مادر برد های کمیاب و نایاب، در خدمت شما کاربران عزیز باشد. در مک بوک لند می توانید با ارائه برد خراب خود، برد های سالم را با مبلغ پایین تری خریداری نموده و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

انواع خرابی های مادربرد مک بوک

از انواع این خرابی ها می توان به شکستگی، تَرَک خوردگی، نوسانات برق، مشکل عدم شارژ، سوختن آی سی ها، آب خوردگی و… اشاره کرد. فروشگاه مک بوک لند با ارائه مادر برد های تمام مدل های دستگاه های مک بوک، و نیز ارائه ی مادر برد های کمیاب و نایاب تلاش می کند تمام نیازهای تعمیر مک بوک شما مشتریان عزیز را در این زمینه برطرف کند.

error: محتوای محافظت شده!