تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

فلت مک بوک

در این صفحه می توانید تمامی انواع فلت مک بوک پرو و ایر را ببینید. تمامی فلت های عرضه شده در مجموعه ی مک بوک لند دارای ضمانت اصل بودن (اصطلاحاً روکاری) و یک هفته مهلت تست هستند. همچنین درصورت نیاز، کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و باسابقه ی ما می توانند اقدام به تعویض فلت مک بوک شما کنند تا دستگاه شما دچار آسیب های ناشی از تعویض نادرست و غیرکارشناسی افراد غیرمتخصص نگردد.

قابل ذکر است که تمامی قطعات مک بوک از قبیل ال سی دی، اسپیکر، کیبورد، ترک پد، فن، باتری، هارد، شارژر و… نیز در مجموعه ی مک بوک لند ارائه می شود تا تمام نیازهای شما کاربران عزیز را بر طرف نماید. مک بوک لند این افتخار را دارد تا با ارائه ی فلت انواع دستگاه های مک بوک اپل، و نیز فلت های کمیاب و نایاب، در خدمت شما کاربران عزیز باشد.

فلت مک بوک پرو ایر تعمیر فروش

مک بوک های اپل اغلب دارای چند نوع فلت هستند. فلت ها نقش رابط میان قطعات با مدار یا برد اصلی را دارند. مانند فلتی که ترک پد یا تاچ بار را به مدار وصل می کند.

انواع خرابی فلت

از انواع این خرابی ها می توان به پارگی فلت، کات شدن یا بریدن، آب خوردگی و سولفاته شدن بر اثر آب خوردگی اشاره کرد. فروشگاه مک بوک لند با ارائه انواع فلت های تمام مدل های دستگاه های مک بوک، و نیز ارائه ی فلت های کمیاب و نایاب تلاش می کند تمام نیازهای شما مشتریان عزیز را در این زمینه برطرف کند.

error: محتوای محافظت شده!