تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

سلامت مک بوک | روش بررسی سلامت مک بوک | آموزش های مک بوک لند

روش بررسی سلامت مک بوک با استفاده از اینترنتبررسی سلامت مک بوک سالم بودن مک بوک

سلام و عرض ادب خدمت همراهان گرامی مک بوک لند. مبحث صحت و سلامت کارکرد تمامی قطعات سخت‌افزاری و همچنین سرویس‌های نرم‌افزاری مک بوک، قطعاً یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که خصوصاً در هنگام خرید مک بوک جدید بسیار حائز اهمیت است. برای این‌که بتوانید سلامت دستگاه مک بوک را بررسی نمایید، چندین راه وجود دارد که یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از روش اینترنتی است که توسط خود کمپانی اپل توصیه شده است. سالم بودن مک بوک.

روش های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سلامت مک بوک را بررسی نمایید. طبیعتاً هر کدام از این روش‌ها امکانات خاصی را ارائه می‌دهند که به همین نسبتف هر کدام هم مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما یکی از بهترین روش‌ها، تست و بررسی سخت‌افزاری مک بوک با استفاده از ابزاری است که توسط خود کمپانی اپل در فریمور دستگاه‌های مک توسعه داده شده است. این سرویس امکان تست را حتی پیش از بوت شدن برای شما فراهم می‌کند.

البته که روش‌های دیگری هم به کمک استفاده از نرم‌افزارهای مختلف وجود دارد که به بررسی بخش‌های مختلف سخت‌افزاری مک می‌پردازند و توسط توسعه‌دهندگان مختلف آماده و ارائه شده‌اند. اما یکی از آسان‌ترین مطمئن‌ترین روش‌ها، بهره بردن از سرویس آنلاین بررسی وضعیت دستگاه است. این سرویس آنلاین توسط خود کمپانی اپل ارائه شده است. جالب این‌جاست که به کمک این روش، این امکان را دارید که حتی بدون نصب نرم‌افزاری خاص و یا حتی بدون خاموش کردن دستگاه، به بررسی سلامت سرویس‌های نرم‌افزاری و برخی از سخت‌افزارها بپردازید.

سالم بودن مک بوک.

بررسی سلامت مک بوک با استفاده از سرویس آنلاین

روش کار بسیار ساده است:

  1. در سیستم عامل مک او اس مرورگر سافاری را باز نمایید.
  2. به صفحه‌ی Apple Support System Status وارد شوید.
  3. این صفحه به شکل اتوماتیک، دستگاه مک شما را بررسی نموده، مشکلات ایجاد شده را شناسایی کرده و ایرادات و اشکالات را با رنگ آبی بر روی صفحه نمایش، نشان می‌دهد.

نکته‌ی مهم: می‌توانید هر چند وقت یک بار به این صفحه مراجعه نمایید و با استفاده از امکانات. ارائه شده، به بررسی معایب احتمالی دستگاه خود بپردازید اما در نظر داشته باشید. که روش یاد شده، تمام بخش‌های سخت‌افزار یا نرم‌افزار دستگاه مک بوک شما. را بررسی نمی‌کنند. این در واقع روشی ساده برای یک بررسی اجمالی و ابتدایی است. و به همین دلیل بهتر است که برای بررسی دقیق‌تر و اطمینان. پیدا کردن از سالم بودن مک بوک به طور موازی حتماً از روش‌های پیشرفته‌تری که وجود دارند نیز بهره ببرید. در هر صورت استفاده از این سرویس آنلاین هم می‌تواند بدون انجام کار خاصی و حتی بدون صرف وقت چندانی، مشکلات دستگاه را به شما گوشزد نماید. بررسی سلامت مک بوک.

سالم بودن مک بوک.

در پایان، یادآور می‌شویم که در هنگام خرید دستگاه مک بوک جدید،. می‌توانید با کلیک بر روی لینک بعدی، با عوامل موثر بر قیمت مک بوک هم آشنا شوید.

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!