تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

ترک پد مک بوک

در این صفحه می توانید تمامی انواع ترک پد مک بوک پرو و ایر را ببینید. تمامی ترک پدهای عرضه شده در مجموعه ی مک بوک لند دارای ضمانت اصل بودن (اصطلاحاً روکاری) و یک هفته مهلت تست هستند. همچنین درصورت نیاز، کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و باسابقه ی ما می توانند اقدام به تعویض ترک پد مک بوک شما کنند تا دستگاه شما دچار آسیب های ناشی از تعویض نادرست و غیرکارشناسی افراد غیرمتخصص نگردد.

قابل ذکر است که تمامی قطعات تعمیرات دیگر از قبیل ال سی دی، کیبورد، هارد، فن، باتری، اسپیکر، شارژر، فلت مک بوک و… نیز در مجموعه ی مک بوک لند ارائه می شود تا تمام نیازهای شما کاربران عزیز را بر طرف نماید.

انواع ترک پد

ترک پد مک بوک پرو ایر

مک بوک لند این افتخار را دارد تا با ارائه ی ترک پد انواع دستگاه های مک بوک، و نیز ترک پدهای کمیاب و نایاب، در خدمت شما کاربران عزیز باشد. ترک پد مک بوک پرو. دستگاه های اپل اغلب دارای دو نوع ترک پد هستند: . Force Touch و معمولی.

ترک پدهای فورس تاچ برقی بوده و دارای امکانات بیش تری از قبیل کلیک چند حالته هستند. این ترک پدها را دستگاه های مک بوک پرو ۲۰۱۵ به بعد و مک بوک ایر ۲۰۱۸ به بعد به کار رفته اند.

انواع خرابی ترک پد

از انواع خرابی های ترک پدهای این دستگاه ها می توان به شکستگی، از کار افتادن موس و کیبورد و کندی موس و دستگاه اشاره کرد. ترک پد مک بوک ایر. فروشگاه مک بوک لند با ارائه ترک پدهای تمام مدل های دستگاه های مک بوک، و نیز ارائه ی ترک پدهای کمیاب و نایاب تلاش می کند تمام نیازهای شما مشتریان عزیز را در این زمینه برطرف کند.

error: محتوای محافظت شده!