تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

ال سی دی مک بوک

در این صفحه می توانید تمامی انواع ال سی دی مک بوک پرو و ایر را ببینید. تمامی ال سی دی های عرضه شده در مجموعه ی مک بوک لند دارای ضمانت اصل بودن (اصطلاحاً روکاری) و یک هفته مهلت تست هستند. همچنین درصورت نیاز، کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و باسابقه ی ما می توانند اقدام به تعویض ال سی دی مک بوک شما کنند تا دستگاه شما دچار آسیب های ناشی از تعویض نادرست و غیرکارشناسی افراد غیرمتخصص نگردد.

تمامی ال سی دی های عرضه شده در مک بوک لند دارای ضمانت اصل بودن هستند. همچنین درصورت نیاز، کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و با سابقه ی ما می توانند اقدام به تعویض ال سی دی دستگاه شما کنند تا دستگاه شما دچار آسیب های ناشی از تعویض نادرست و غیرکارشناسی افراد غیرمتخصص نگردد.

علاوه بر این، قابل ذکر است که تمامی قطعات تعمیرات دیگر از قبیل باتری، انواع فلت ها، کیبورد مک بوک، ترک پد، فن، اسپیکر، هارد، شارژر مک بوک و… نیز در مجموعه ی مک بوک لند ارائه می شود تا تمام نیازهای شما کاربران عزیز را بر طرف نماید.

ال سی دی

ال سی دی مک بوک پرو ایر

مک بوک لند این افتخار را دارد تا با ارائه ی ال سی دی انواع دستگاه های مک بوک اپل، و نیز ال سی دی های کمیاب و نایاب، در خدمت شما کاربران عزیز باشد.

انواع خرابی های ال سی دی مک

از مشکلات رایج ال سی دی های مک بوک می توان به شکستگی، تَرَک خوردگی و سیاه شدن ناگهانی تصویر اشاره کرد. فروشگاه مک بوک لند با ارائه ال سی دی های تمام مدل های دستگاه های مک بوک ایر و پرو، و نیز ارائه ی ال سی دی های کمیاب و نایاب تلاش می کند تمام نیازهای شما مشتریان عزیز را در این زمینه برطرف کند.

error: محتوای محافظت شده!