تهران، جردن، بلوار مینا، پلاک 9، واحد 27 | 26 29 504 0936

اختلال در تولید مک بوک و آی پد اپل

اختلال در تولید مک بوک و آی پد اپلاختلال در تولید مک بوک و آی پد اپل

به دلیل کمبود جهانی در قطعات مورد نیاز، تولید و عرضه‌ی برخی از دستگاه‌های آی پد و مک بوک اپل به تاخیر خواهد افتاد. اختلال در تولید مک بوک و آی پد اپل.

روزنامه‌ی ژاپنی نیک کی گزارش داد که تولید مک بوک به واسطه‌ی کمبود در تراشه و مونتاژ دستگاه‌های آی پد به واسطه‌ی کمبود در صفحه نمایش و قطعات صفحه نمایش مختل گردیده است. این روزنامه و به نقل از منبعی آگاه گزارش داده است که این تاخیر باعث شده است تا کمپانی اپل بخشی از سفارش‌های خود برای قطعات این دو دستگاه یعنی مک بوک و آی پد را از نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ به نیمه‌ی دوم این سال موکول کند.

گفتنی است هر چند که عرضه‌ی برخی از قطعات برای دستگاه‌های آیفون هم کاملاً محدود است، برنامه‌های اپل برای تولید دستگاه‌های آیفون تحت تأثیر این کمبود قرار نگرفته است.

اختلال در تولید مک بوک

کماکان کمبود قطعات به عنوان یک مشکل برای زنجیره‌ی تأمین برای اپل بر جا مانده. است اما این کمبود بر عرضه‌ی محصولات کمپانی اپل. برای مشتریان و مصرف کنندگان تأثیری به جا نگذاشته است.

همچنین بر اساس گزارش رویترز، شرکت فاکسکان هم که به عنوان تولید کننده‌ی قراردادی. محصولات کمپانی اپل فعالیت می‌کند هشدار داده است که کمبودهای به وجود آمده. در تراشه‌ها، بر تولید محصولات خود برای مشتریان و مصرف کنندگان تأثیر گذار خواهد بود و. این موضوع باعث خواهد شد که شرکت‌ها و مصرف کنندگان. در سراسر جهان، با کمبود محصولاتی رو به رو شوند که مورد تقاضای بازار است.

اخبار مک بوک لند

0 0 رأی ها
رأی دهی به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها
error: محتوای محافظت شده!